BMW S 1000 XR | BMW Motorrad

BMW S 1000 XR

BMW S 1000 XR
  • 1_1920x1080
  • 2_1920x1080
  • 3_1920x1080
  • 4_1920x1080
  • 5_1920x1080
  • 6_1920x1080
  • 8_1920x1080
  • 9_1920x1080

XR: o combinație de motocicletă sport și enduro.

Iată motocicleta perfectă BMW pentru toți cei ce își doresc performanța dinamică a unei motociclete sport, versatilitatea unui enduro și confortul unei motociclete touring. Noul S 1000 XR combină clele mai bune lucruri din aceste motociclete pentru a crea ceva complet nou: prima motocicletă sport adventure marca BMW Motorrad: perfectă pentru toți cei ce sunt în căutarea flerului sportiv ce nu cunoaște limite.

Fuziune la cald. Designul.

S 1000 XR este excepțional- și asta este doar ceea ce arată. O sinteză de sport și enduro, unește puterea lui S 1000 R cu poziția de ședere verticală a unui GS. Indiferent unde te duci pe XR: toți ochii vor fi pe tine.

Cel mai bun din ambele lumi: tehnologia.

Combinația între motocicleta sport și enduro, S 1000 XR se bazează pe gamă completă de experiența ce o are BMW Motorrad în aceste categorii. Motorul sport a lui S 1000 R cu 160 Cp de la 11.000 rpm și 112 Nm la 9250 rpm este combinat cu conceptul de relaxare din seria GS pentru a crea o motocicletă ce se simte ca la ea acasă pe orice tip de drum.

Absolut unic: fitinguri și accesorii.

Ca o motocicletă sport adventure, S 1000 XR este extrem de versatil prin însăși natura sa și poate fi perfect adaptat la preferințele individuale ale riderului cu dotările opționale. HP Shift Assistant Pro minimalizează utilizarea ambreajului între setarea de off și oprire, ceea ce face ca fiecare schimbarea a vitezelor sa fie mai rapidă și usoară. Controlul electronic al suspensiei prin dinamic ESA asigură performanțe optime ale suspensiei. Iar cei ce își doresc să aibă cei mai bun pe motocicleta lor, pot opta pentru modurile de conducere PRO – disponibile de la BMW Motorrad pentru prima dată- cu două setup-uri extrem de dinamice, plus ABS Pro pentru siguranță maximă de frânare în curbe.

Conceptul excepțional S 1000 XR combină două tipuri complet diferite de motocicletă, pentru prima dată. 
Experimentați singuri: atletul de aventură se bucură de un test ride cu tine. 


Programează un drive test.

BMW S 1000 XR

 
Motor  
Tip Motor în patru timpi, răcit cu apă/lichid, 4 cilindri în linie, 4 valve per cilindru, doi arbori cu came în chiulasă.
Alezaj x cursă 80 mm x 49,7 mm
Capacitate 999 cmc
Putere maximă 118 kW (160 CP) la 11.000 rpm
Cuplu maxim 112 Nm la 9.250 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, cu supape acustice
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 5,4 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,8 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON (senzor de detonație; putere maximă la 98 RON)
Sistem electric  
Alternator 486 W
Baterie 12 V / 8 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă
Transmisie Cu lanț 17/45
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru-pod din aliaj de aluminiu, motor cu funcție portantă
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată Ø 46 mm, reglabilă la comprimare și revenire
Locaţie / suspensie roată spate Basculă cu două brațe din aluminiu, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 150 mm / 140 mm
Ampatament 1.548 mm
Distanţa de fugă 117 mm
Unghi viraj ghidon 64,5°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3,50 x 17
Jantă, spate 6,00 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 190/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri, etriere radiale fixe cu 4 pistonașe, diametru 320 mm
Frână, spate 1 disc, etrier flotant cu 2 pistoane, diametru 265 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS (parțial integral), dezactivabil
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.183 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 940 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.408 mm
Înălţime şa, masă proprie 840 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.894 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 228 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 434 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 206 kg
Volum util rezervor 20 l
Rezervă Aprox. 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Racing Red

HP Motorsport, Style HP

Ocean blue metallic matt