BMW S 1000 R | BMW Motorrad

BMW S 1000 R

BMW S 1000 R
  • S1000R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_01
  • S1000R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_02
  • S1000R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_03
  • S1000R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_04
  • S1000R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_05
  • 1s1000r
  • 2s1000r
  • 3s1000r
  • 4s1000r
  • 5s1000r
  • 6s1000r
  • 7s1000r
  • 8s1000r

Dinamică fără compromisuri.
Bătăile inimi tale sunt conectate direct la turometru?
Atunci S 1000 R este Roadsterul pentru tine – dezbrăcat până la esențiale, dar maximizat pentru un pilotaj distractiv. Motorul agresiv cu 165 CP/121 kw o să îți aducă zâmbetul pe buze de fiecare data când îl turezi. Iar sunetul bogat al tobei din titan slip on HP, nu încape nici o îndoială că acesta este modul în care trebuie să se audă viață la viteză mare.

Adrenalină pe două roți. Designul.
Unii o numesc goală, noi o numim concentrată pe elementele esențiale. Genele surorii, S 1000 RR, sunt destul de evidente: un design agresiv coadă sus/nas jos, față distinctivă împărțită asimetric și branhiile caracteristice. Panourile laterale reduse simțitor și vopseaua fac clar faptul că livrarea puterii nu este singurul lucru care este pur și fără compromisuri. Trei culori subliniază catacterul motocicletei: Motorsport, Gri Catalano și Roșu Racing/Negru metalic Storm.

Sursa dinamicii: motorul.
Motorul de înaltă performanță cu 4 cilindri în linie, la fel ca și spatele, provine de la RR. Cu noile reglementări EU4 și cu cele de zgomot, performanțele ei au fost crescute la 165CP/121kW. Pentru o propulsie liniară și constantă a cuplului pe întreagă bandă de turație a motorului, accelerația electronică te lasă să livrezi puterea mult mai precis. Și Pro shift assistant testat în curse te ajută să schimbi vitezele fără să folosești ambreiajul: pentru mai mult dinamism și un timp de răspuns mai scurt.

Loc pentru ajustări. Echipamentul.
Standard, îți oferă două moduri de rulare: Rain și Road. „Rain” asigură un răspuns al accelerației gentil, cu ABS și ASC adaptat suprafețelor ude. Pe când, „Road” optimizează răspunsul accelerație, ABS-ul și ASC-ul pentru asfalt uscat. Opțional, poți avea alte două moduri: Dynamic și Dynamic Pro. Atunci ABS Pro îți oferă întârzierea perfectă chiar și atunci când te înclini, DTC, launch control și limitatorul pe linia boxelor. Modul Dynamic Pro îți permite să îți costumizezi setările. Așadar este doar o singură limită: a ta.

Sensibilă fără compromisuri. Opțiunile de individualizare.
Pentru foamea insațiabila pentru curbe, există două pachete cu accesorii speciale. Pachetul Sport se ridică la nivelul așteptărilor. Îți aduce Pro shift assistant, cruise control și modurile de rulare Pro, inclusiv modurile Dynamic și Dynamic Pro, DTC, ABS Pro, limitator pe linia boxelor și launch control. Pachetul Dynamic, pe de altă parte, include DDC, manșoane încălzite, semnalizatoare cu LED și spoiler pentru motor. Și cu roțile forjate HP, motocicleta ta cântărește cu 2.4 kg mai puțin decât cele standard, dar au mai mult caracter.


Programează un drive test.

BMW S 1000 R

 
Motor  
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu lichid, 4 cilindri în linie, doi arbori cu came în chiulasă și patru supape pe cilindru
Alezaj x cursă 80 mm x 49,7 mm
Capacitate 999 cmc
Putere maximă 118 kW (160 hp) la 11.000 rpm
Cuplu maxim 112 Nm at 9,250 rpm
Raport de compresie 12,0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică
Control emisii 2 Convertizoare catalitice cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-3 cu țeavă de interferență și supape acustice
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 5,4 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,6 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON (senzor de detonație; putere maximă la 98 RON)
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic 350 W
Baterie 12 V / 9 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate drepte
Transmisie Cu lanț 17/45
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru-pod din aliaj de aluminiu, motor cu funcție portantă
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată cu jambe de 46 mm diametru, reglabilă la comprimare și revenire
Locaţie / suspensie roată spate Basculă cu două brațe din aluminiu, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 120 mm
Ampatament 1.439 mm
Distanţa de fugă 98,5 mm
Unghi viraj ghidon 65,4 °
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3,50 x 17
Jantă, spate 6,00 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 190/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri de 320 mm, grosime de 5 mm, etriere radiale fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 220 mm, grosime de 5 mm, etrier flotant cu 1 pistonaș
ABS BMW Motorrad Race ABS (parțial integral), dezactivabil
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.057 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 845 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.228 mm
Înălţime şa, masă proprie 814 mm
Curbă suport interior, masă proprie
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 207 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 407 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 200 kg
Volum util rezervor 17,5 l
Rezervă aprox. 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Racing red

Catalanograu uni

Lightwhite uni / Lupinblau metallic / Racingred uni