BMW R NINE T | BMW Motorrad

BMW R NINE T

BMW R NINE T
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_01
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_02
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_03
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_04
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_05
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_06
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_07
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_08
  • RnineT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_09
  • 3rninet
  • 4rninet
  • 5rninet
  • 6rninet
  • 7rninet
  • 8rninet
  • 9rninet
  • 1rninet
  • 2rninet

BMW R nineT.
Inconfundabil. Original. Răcit cu aer.
Motociclismul ca semn al libertății pure: peisaje, viraje, linii drepte. Fiecare metru contează. Acesta este drumul tău.
R nineT este tovarășul de drum perfect și nu cunoaște limite când vine vorba de împlinirea ta personală – asta și grație nenumăratelor posibilități de personalizare. Astfel, caracterul motorului său boxer răcit cu aer te împinge în față în mod irezistibil într-un mod care poate fi simțit clar, datorită curbei sale de cuplu zdravene – împreună cu tehnologia de ultimă oră.
Încă de la început, R nineT a încântat motocicliștii entuziaști din întreaga lume. Stimulează, inspiră și infectează.

R nineT, în mod inconfundabil.
R nineT are un stil redus la esență, dar este în același timp o prezență complet inconfundabilă. Încorporează pasiunea și inovația de-a lungul a 90 de ani de producție de motociclete – laolaltă cu proporțiile clasice BMW Motorrad: motor boxer care iese în evidență, rezervor compact, spate îngust. Toate materialele sunt de calitate înaltă; suprafețele sunt prelucrate cu grijă. La toate acestea se adaugă o atenție la detalii incredibilă și o măiestrie autentică. Aripa, de exemplu, este montată pe jambele furcii folosind două suporturi forjate. Și suportul farului este produs din aluminiu.

Un boxer clasic.
Puternicul său motor boxer cu doi cilindri, răcit cu aer, are o capacitate cilindrică de 1.170 cmc și o putere de 81 kW (110 CP) pentru o livrare a puterii foarte dinamică, chiar și la turații joase. Rezultatul: fiecare călătorie este o experiență specială. Atât în oraș, cât și pe drumurile cu viraje. În același timp, R nineT respectă și standardele EU-4 în vigoare.
Sistemul BMW Motorrad ABS din echiparea standard și opționalul ASC (Automatic Stability Control) îți permit să te bucuri de dinamica fără egal pe stradă. Furca inversată poate fi reglată manual pentru coordonare individualizată: pretensionarea arcului, revenirea și comprimarea se vor potrivi cu tine și cu stilul tău de pilotaj. Noul bord cu două instrumente, cu vitezometru și turometru, te informează cu încredere despre tot ce ai nevoie să știi în afară de plăcerea de a pilota.

Poziție relaxată, pilotaj fără stres.
Chiar și ergonomia lui R nineT se potrivește la fix cu aspectul său general relaxat și cu caracteristicile sale de pilotaj dinamice. Sună aproape ca un paradox, dar, în ciuda performanței motorului, aici ținta este decelerare relaxată – în condiții de completă plăcere. Triunghiul ergonomic echilibrat și unghiul lagărului furcii destul de relaxat îți permit să descoperi noi rute în timp ce stai drept și relaxat. Adică ergonomia reușită și caracteristicile de pilotaj deosebite se potrivesc la fix împreună în cazul noului R nineT.

Născut pentru a fi customizat.
Încă de la început, unul dintre punctele principale la dezvoltarea noului R nineT a fost conceptul său modular: pentru cel mai înalt grad de posibilități de customizare. Nenumăratele modificări, făcute atât de amatori, cât și de profesioniști, arată ce potențial are R nineT.
Interfețele deschise la capitolul electronică facilitează și ușurează instalarea componentelor electrice. În plus, există și subcadrul detașabil. Capătul din spate al subcadrului șeii poate fi demontat cu ușurință: petru o performanță puristă și plină de stil, sau pentru opțiuni alternative de șa.
Pentru a-i conferi R nineT-ului tău un nou look cu alte piese vopsite, există și alte variante de rezervor disponibile: rezervorul de aluminiu cu sudură vizibilă sau ascunsă, de exemplu, poate fi combinat cu șaua pilotului standard din două piese Poți înlocui șaua din spate cu un capac monopost din aluminiu.
Cele două culori speciale negru Black Storm metalizat / Vintage și albastru Blueplanet metalizat / Aluminiu sunt acum disponibile. Aici, pe lângă rezervor, R nineT primește capacul monopost de aluminiu și aripa față în culoarea aleasă de tine. Culoarea specială negru Black Storm metalizat / Vintage îi conferă motocicletei tale un aspect uzat prin lustruirea făcută manual.
Toba sport HP disponibilă în catalogul de accesorii poate fi poziționată jos sau sus: pentru un aspect remarcabil de la un capăt la celălalt.
Accesoriile opționale din fabrică sunt, de asemenea, impresionante – de exemplu manșoane încălzite și semnalizatoare cu LED. R nineT este gata chiar și pentru accesorii opționale expresive, precum noile noastre piese Prelucrate, fie ele capace de chiulasă, inel pentru far sau protecție pentru motor. Cu R nineT, nu primești doar maximul în timpul plimbării, ci și maximul posibil din motocicletă.


Programează un drive test.

BMW R NINE T

 
Motor  
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu aer/ulei, 2 cilindri orizontali opuși (Boxer), doi arbori cu came și patru supape radiale pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 cmc
Putere maximă 81 kW (110 CP) la 7.500 rpm
Cuplu maxim 119 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4,5 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,8 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic 600 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru din patru secțiuni, una în față și trei în spate, unitate motor-cutie de viteze portantă, subcadru detașabil pentru pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată cu jambe de 46 mm diametru
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 120 mm
Ampatament 1.476 mm
Distanţa de fugă 102,5 mm
Unghi viraj ghidon 64,5 °
Roţi Jante cu spițe
Jantă, faţă 3.50 x 17
Jantă, spate 5.50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.220 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 890 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.265 mm
Înălţime şa, masă proprie 785 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.760 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 222 kg
Masă proprie fără lichide 2) 208 kg
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 208 kg
Volum util rezervor 18 l
Rezervă aprox. 3 L

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Black storm metallic

Alu tank with seam

Alu tank without seam

Black storm metallic / vintage

Blue planet metallic / aluminium