BMW R NINET SCRAMBLER | BMW Motorrad

BMW R NINET SCRAMBLER

BMW R NINET SCRAMBLER
  • WCMS-1920x840-02
  • WCMS-1920x840-03
  • WCMS-1920x840-04
  • WCMS-1920x840-05
  • WCMS-1920x840-06
  • WCMS-1920x840-07
  • WCMS-1920x840-08
  • WCMS-1920x840-09
  • WCMS-1920x840-10
  • WCMS-1920x840-11

Sincer. Neîmblânzit. Răcit cu aer.

Simte vântul, înclină-te în fiecare viraj și trăiește libertatea în fiecare metru pe care îl parcurgi – BMW R nineT Scrambler te îndeamnă să mergi pe drumul tău. Dur, neconvențional și împotriva standardelor stabilite, merge oriunde vrei. Făcut pentru caractere puternice care vor o motocicletă pură, minimalistă, care încalcă toate regulile.

Vezi, auzi, simți.

Sunetul unic al lui R nineT Scrambler atrage atenția. Clasicul motor boxer de 1.200 cmc, cu toba sa dublă înălțată, îi dă motocicletei o forță de tracțiune impresionantă și se asigură că vocea sa este auzită.

Față de R nineT, ghidonul este amplasat mai sus și șaua confortabilă a fost repoziționată. Astfel, poziția în șa este una relaxată, dar care conferă control pentru fiecare rider. În combinație cu cursa ceva mai lungă a suspensiei, vei trece peste orice obstacole cu ușurință.

Fără limite.

Pneuri de off-road, un sistem de evacuare înălțat, o pereche de burdufuri pentru furcă și o poziție în șa relaxată, dreaptă – chiar și la o primă privire, vei vedea că nicio tură nu trebuie să se încheie acolo unde se termină strada, datorită designului tipic Scrambler. Roata față de 19 inch, vitezometrul analog, un rezervor purist de oțel în culoarea monolit metalizat mat și alte detalii unice fac din Scrambler un clasic de înaltă calitate. Și, în doar câțiva pași, poți să-i dai lui Scrambler propria tușă individualistă.

Tipic Scrambler. Tipic BMW Motorrad. R nineT Scrambler este la cel mai înalt nivel în ceea ce privește siguranța, fiabilitatea și calitatea. Sistemele ABS și ASC în echiparea standard îți conferă siguranță.

Pilotajul fără reguli. Arată ce te reprezintă cu R nineT Scrambler.


Programează un drive test.

BMW R NINET SCRAMBLER

 
Motor  
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu aer/ulei, 2 cilindri orizontali opuși (Boxer), doi arbori cu came și patru supape radiale pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1.170 cmc
Putere maximă 81 kW (110 CP) la 7.500 rpm
Cuplu maxim 119 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4,5 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,9 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru din trei secțiuni, una în față și doua în spate, unitate motor-cutie de viteze portantă, subcadru detașabil pentru pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică cu jambe de 43 mm diametru
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 140 mm
Ampatament 1.522 mm
Distanţa de fugă 116.1 mm
Unghi viraj ghidon 61°
Roţi Jante cu spițe
Jantă, faţă 3,00 x 19
Jantă, spate 4,50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 R 19
Anvelopă, spate 170/60 R 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.175 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 880 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.330 mm
Înălţime şa, masă proprie 820 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.830 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 220 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 210 kg
Volum util rezervor 17 l
Rezervă app. 3,5 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Monolith metallic matt