BMW R NINE T RACER | BMW Motorrad

BMW R NINE T RACER

BMW R NINE T RACER
  • RnineTRacer_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_01
  • RnineTRacer_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_02
  • RnineTRacer_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_03
  • RnineTRacer_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_04
  • RnineTRacer_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_05
  • RnineTRacer_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_06

Noul BMW R nineT Racer.

Ferm. Dinamic. Răcit cu aer.

Noul R nineT Racer te duce în era superkbike-urilor legendare. Departe de romantismul retro obsesiv, R nineT Racer este o motocicletă ușor de personalizat, cu tehnologie inovatoare și calitatea specifică BMW Motorrad.
Ghemuit în spatele carenei superioare, cu ambele mâini pe semighidoane, poți simți puterea motorului boxer și îi poți asculta sunetul specific. Este bine știut, doar un caracter puternic poate să mențină trasa ideală. Atât pe drum, cât și în viață.

Demonstrație de stil pe banda de viteză.

Design-ul noului R nineT Racer este inspirat din motorsportul anilor ’70. Suprafețele alungite de-a lungul motocicletei creează senzația de accelerație continuă. Semi-carena superioară specifică, rezervorul, precum și șaua pilotului definesc silueta zveltă. Ampatamentul mărit și semi-ghidoanele poziționate în extremitatea anterioară completează poziția joasă, sportivă, a pilotului. Datorită scărițelor poziționate mai sus și mai în spate, poziția specifică motorsportului din epocă este completă. Ești înconjurat de carenele albe, care ies în evidență prin contrast cu partea mecanică și tehnologică de culoare neagră. Chiar și detaliile distinctive în culorile BMW Motorsport creează senzația de accelerație continuă.

Motor boxer puternic, pentru a ține trasa ideală.

Tehnologia din spate noului R nineT Racer respectă principii la fel de puternice ca și designul: trenul de rulare și electronica s-au impus datorită calităților începând cu primul R nineT. Noul model respectă normele de emisii Euro 4, fără să piardă nimic din puterea de 81 kW (110 CP) furnizată de propulsorul boxer de 1.170 centimetri cubi. Motorul livrează accelerații impresionante încă de la turații joase, în stilul caracteristic boxer. Datorită semi-carenei și poziției sportive, acum de poți bucura de viteze de croazieră impresionante. Sistemele ABS în standard și ASC (opțional) asigură o siguranță sporită chiar și atunci când mergi într-un regim sportiv. Suplimentar, evacuarea 2-1 specifică segmentului cafer acer demonstrează că tehnologia nu trebuie să fie ascunsă.

Poziție pe măsura performanțelor.

Sportiv și dinamic: semi-ghidoanele modelului R nineT Racer sunt poziționate cât mai jos pe jugul superior al furcii, protejând în acest fel încheieturile. Suplimentar, poziția scărițelor, împinsă în spate și în sus, permite o poziție sportivă confortabilă. Opțional, înălțimea șeii poate fi coborâtă de la 805 mm la 795 mm. Perna șeii pilotului este ridicată în partea posterioară, pentru a susține spatele în cazul călătoriilor mai lungi. Același lucru îl face și semi-carena frontală, în special la viteze peste 90 km/h.

Personalizare cu stil.


Programează un drive test.

BMW R NINE T RACER

 
Motor  
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu aer/ulei, 2 cilindri orizontali opuși (Boxer), doi arbori cu came și patru supape radiale pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 cc
Putere maximă 81 kW (110 hp) la 7,750 rpm
Cuplu maxim 116 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU4
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 5,3 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru din trei secțiuni, una în față și doua în spate, unitate motor-cutie de viteze portantă, subcadru detașabil pentru pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică cu jambe de 43 mm diametru
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 120 mm
Ampatament 1.491 mm
Distanţa de fugă 103,9 mm
Unghi viraj ghidon 63,6°
Roţi Jante turnate
Jantă, faţă 3,50 x 17
Jantă, spate 5,50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.105 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 920 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.105 mm
Înălţime şa, masă proprie 805 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.785 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 220 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 210 kg
Volum util rezervor 17 l
Rezervă app. 3,5 L

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide