BMW K 1600 GRAND AMERICA | BMW Motorrad

BMW K 1600 GRAND AMERICA

BMW K 1600 GRAND AMERICA
  • K61_GA_01_1920x1080
  • K61_GA_02_1920x1080
  • K61_GA_03_1920x1080
  • K61_GA_04_1920x1080
  • K61_GA_05_1920x1080

Drumul liber. Nu e suficient pentru tine. Mereu vrei să mergi mai departe, pentru că nu ai fost niciodată atât de aproape de drum. Cu Grand America, poți să te relaxezi și să te bucuri de drum la nesfârșit. Ca o motocicletă touring de lux, comoplet echipată, acesta îți oferă o plăcere supremă în pilotaj și confort pe măsură, pentru plimbări fără stres. Legendarul motor cu șase cilindri în linie impresionează prin felul lin în care funcționează, cu o livrare a puterii incredibilă. Mereu ești pregătit să mergi și mai departe. Chiar și silueta este la alt nivel: de la parbrizul înalt până la spatele care iese în evidență, cu un topcase ușor de folosit, cu spătar. Acestea sunt completate de tehnologia inovatoare și de spațiu în abundență – mai ales pentru călătoriile cu pasager. Grand America face orizontul să pară fără limite – și totuși atât de aproape.

Creat de libertate.

Nu încape îndoială. Cu linia deosebită și cu toba de oțel paralelă cu drumul, această motocicletă de touring Bagger pare să fie una cu drumul. Partea frontală irezistibilă și spatele deosebit, cu semnalizatoare cu LED și stop de frână integrat în gențile laterale, îl fac să iasă în evidență. Pe lângă Blackstorm Metalizat, culoarea exclusivistă Galben Austin Metalizat reprezintă un peisaj deschis, de la răsărit la apus. Motorul puternic cu șase cilindri nu lasă loc de îndoială. Te bucuri la maximum de libertatea ta. Ghidonul negru standard este mereu în locul potrivit. Ornamentele de înaltă calitate de pe rezervorul motocicletei îi arată scopul – care este și al tău: K 1600 Grand America.

Visezi la scară mare? Nicio problemă.

Este tura ta, visul tău. Mergi pe drumul tău propriu cu motorul cu șase cilindri în linie, cu o capacitate de 1.649 cmc. Pentru o experiență plină de dinamism și o finețe fără egal în funcționare. Cuplul maxim de 175 Nm și puterea de 118 kW (160 CP) dezvoltă o forță fără egal, care pare să apară fără niciun efort. Ai deja un total de 70 din cuplul maxim disponibil la 1.500 rpm. Poți simți putera chiar și cu cea mai mică răsucire a încheieturii drepte – urmată de o plutire relaxată, dar plină de putere. Sistemul de asistare la mersul cu spatele asigură manevre fără efort pentru când iei o pauză de la mers. Poți chiar și să continui să te relaxezi pentru tot restul drumului. Pentru că, datorită sistemului Keyless Ride, poți porni din nou la drum rapid și fără efort.

Nu te mai oprești.

Plimbare în confort deplin, cu spațiu din abundență: cu Grand America, nu vei mai dori să închei călătoria. Sistemul Dynamic ESA din echiparea standard asoigură cea mai bună manevrabilitate posibilă și o dinamică a pilotajului fără egal – modul „CRUISE” îți permite să plutești și mai lin. Odihnește-ți picioarele pe plăcile din echiparea standard – într-un mod relaxat, tipic american, de a conduce. Înălțimea șeii pasagerului a fost redusă cu 7 cm pentru și mai multă accesibilitate, mai ales la urcarea și coborârea de pe motocicletă – și scărițele au fost și ele montate mai jos. În plus, bara de protecție a motorului și sistemul audio cu pregătire pentru navigație din echiparea standard vor impresiona în mod garantat. Călătoria continuă. Optează pentru și mai mult confort, cu cotiera din gama de accesorii, disponibilă la cerere.


Programează un drive test.

BMW K 1600 GRAND AMERICA

 
Motor  
Tip Oil-/watercooled 4-stroke in-line 6-cylinder engine, two overhead camshafts, four valves per cylinder
Alezaj x cursă 72 mm x 67,5 mm
Capacitate 1.649 cc
Putere maximă 118 kw (160 hp) at 7.750 rpm
Cuplu maxim 175 Nm at 5.250 rpm
Raport de compresie 12,2:1
Control mixt / management motor Electronic intake pipe injection
Control emisii
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă 162 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 5.7 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h
Tip combustibil Unleaded super, octane number 95 (RON)
Sistem electric  
Alternator 700 W
Baterie 12 V / 19 Ah, maintenance-free
Transmisie  
Ambreiaj Multiple-disc clutch in oil bath
Cutie de viteze 6-speed, helical, gearbox
Transmisie shaft drive
Şasiu / frâne  
Cadru Bridge-type frame, cast aluminium, load-bearing engine
Locaţie / suspensie roată faţă BMW Motorrad Duolever; central spring strut
Locaţie / suspensie roată spate BMW Motorrad Paralever
Suspensie travel faţă / spate 115 mm /125 mm
Ampatament 1,618 mm
Distanţa de fugă 106.4 mm
Unghi viraj ghidon 62.2°
Roţi Cast aluminium wheels
Jantă, faţă 3.50 x 17
Jantă, spate 6.00 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 190/55 ZR 17
Frână, faţă Dual disc brake, diameter 320 mm, 4-piston fixed calipers
Frână, spate Single disc brake, diameter 320 mm, double-piston caliper
ABS BMW Motorrad Integral ABS (part-integral)
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.560mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 1.000mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.440mm
Înălţime şa, masă proprie 780 mm (low seat*: 750 mm) *OE
Curbă suport interior, masă proprie 1,770 mm (low seat*: 1,720 mm) *OE
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 364 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 560 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 196 kg
Volum util rezervor 26,5 l
Rezervă 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Black storm metallic

Austin yellow metallic / Black storm met.