BMW F 800 GT | BMW Motorrad

BMW F 800 GT

BMW F 800 GT
  • F800GT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_02
  • F800GT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_03
  • F800GT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_04
  • F800GT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_05
  • F800GT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_06
  • F800GT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_07
  • F800GT_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_08

Pur și simplu te sui în șa și pleci, îți lași rutina cotidiană în urmă și te bucuri de plăcerea pură a pilotajului. Modelul F 800 GT redesenat îți oferă și mai multă performanță sportivă și dinamică la fiecare călătorie – pentru alei idilice, trecători alpine virajate și autostrăzi nesfârșite. Grație unui motor viguros cu doi cilindri în linie, cu o putere impresionantă de 66 kW (90 CP), fiecare călătorie va fi rapidă – și vei îndeplini noul standard EU-4 în același timp. Această motocicletă vine acum și cu Ride-by-Wire, o gamă de moduri de pilotaj și ABS în echiparea standard. Alte opțiuni includ ASC (Automatic Stability Control) și sistemul încercat Dynamic ESA (reglarea electronică a suspensiei). Pe scurt: tot ce trebuie să faci este să te sui în șa și să lași călătoria să înceapă.
GT Clasic. Tourer de neoprit

Designul: puternic, ușor și elegant.
Carenele au un design dinamic, ideal pentru touring pe orice fel de vreme. Liniile clare promit plăcere pură a pilotajului încă de la bun început – o promisiune care este respectată. Bordul are un design nou al cadranelor și furnizează o gamă mai largă de informații. Detaliile frumoase, precum noul parbriz cu logo GT mat sau panoul lateral galvanizat cu însemnele F 800 GT accentuează noul design. Un alt element care atrage atenția este toba spate, care nu este doar atrăgătoare, ci și întrunește standardele EU-4.

Trei opțiuni coloristice sunt disponibile pentru un look distinct. Fiecare dintre ele îi conferă lui F 800 GT un caracter diferit, de la elegant la super sportiv. Poți decide care ți se potrivește cel mai bine ție și stilului tău de pilotaj.

Tehnologia: motor puternic cu doi cilindri pentru touring dinamic.
O răsucire a manșonului de accelerație și 90 de cai-putere (66 kW) te asigură că rutina ta cotidiană nu te va ajunge din urmă prea curând. Motorul cu doi cilindri în linie, răcit cu lichid, cu o capacitate de 798 cmc, asigură forță de tracțiune la fiecare drum, livrând putere supremă datorită unei transmisii cu curea dințată care necesită foarte puțină întreținere. Bascula lungă și suspensia fermă asigură un nivel ridicat de stabilitate, garantând o experiență superbă a pilotajului.

Echipamentul: confortul și siguranța sunt cei mai buni tovarăși de drum.
Controlul perfect și confortul sunt și ele garantate cu această mașinărie care produce distracție: O gamă largă de variante de șa, plus manetele de ambreiaj și de frână reglabile îți permit să-ți reglezi motocicleta în funcție de nevoile tale ergonomice. Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) îți permite să reglezi amortizarea la revenire a unității spate, pentru o amortizare și implicit un confort optime. Grație sistemului Ride-by-Wire, acum ai un control al accelerației mult mai fin. Grație modurilor standard Rain și Road și modului opțional Dynamic, F 800 GT poate fi adaptat în mod perfect pentru orice suprafață a drumului și orice stil de pilotaj.

BMW Motorrad ABS este și el inclus ca echipament standard ca să te ajute la fiecare manervră de frânare. Sistemul opțional ASC, controlul tracțiunii, asigură și mai multă siguranță – mai ales pe drumuri ude.

Mai mult individualism: echipament opțional și accesorii.
Modelul standard F 800 GT deja întruchipează idealul în materie de Gran Turismo aproape la perfecție, combinând sportivitatea și confortul la drum lung. BMW Motorrad oferă o gamă largă de echipament opțional și de accesorii pentru personalizarea lui F 800 GT pentru nevoile tale. Spre exemplu, oferim o varietate de soluții practice de depozitare. Cu aceste soluții, poți lua ce vrei la tine, fie pentru drumuri lungi, pentru ieșiri scurte sau pentru naveta zilnică până la serviciu.


Programează un drive test.

BMW F 800 GT

 
Motor  
Tip Motor cu răcire pe apă, în 4 timpi, cu 2 cilindri în linie, dublu ax cu came în chiulasă, patru supape per cilindru, ungere sub presiune cu carter uscat
Alezaj x cursă 82 mm x 75,6 mm
Capacitate 798 ccm
Putere maximă 66 kW (90 CP) la 8.000 rpm (posibilitate reducere putere la 25 kW (34 CP) la 7.000 rpm)
Cuplu maxim 86 Nm la 5.800 rpm (cu reducere putere: 69 Nm la 3.500 rpm)
Raport de compresie 12,0 : 1
Control mixt / management motor Ţeavă admisie cu injecţie electronică / management digital motor (BMS-K+)
Control emisii Convertor catalitic cu buclă închisă în 3 direcţii, emisii standard UE-3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 3,4 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 4,4 l
Tip combustibil Benzină fără plumb normală, număr octanic minim 95 (RON)
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic de 400 W
Baterie 12 V / 12 Ah, fără întreţinere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj multi-disc în baie de ulei, operabil mecanic
Cutie de viteze Cutie cu 6 viteze cu angrenaj constant intrgrată în blocul motor
Transmisie Transmisie prin curea cu amortizare la şocuri
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru de tip punte, aluminiu turnat, motor purtător de sarcină
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică, diametru de 43 mm
Locaţie / suspensie roată spate Braţ oscilant din aluminiu turnat monobloc cu reglare excentrică pentru axul spate, suspensie centrală cursă lonjeron, pre-încărcare reglabilă hidraulic (variabilă continuu) de la ghidon, reglare amortizare recul
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 125 mm
Ampatament 1.514 mm
Distanţa de fugă 94,6 mm
Unghi viraj ghidon 64.2°
Roţi Roţi aluminiu turnat
Jantă, faţă 3.50 x 17
Jantă, spate 5.50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă Disc de frână dublu, discuri de frână mobile, diametru 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână, spate Disc frână simplu, diametru 265 mm, etrier mobil cu 1 piston
ABS extra optional: BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2,156 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 905 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.248 mm
Înălţime şa, masă proprie 800 mm (cu şa joasă, suspensie coborâtă: 765 mm)
Curbă suport interior, masă proprie 1.835 mm (cu şa joasă, suspensie coborâtă 1.755 mm)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 213 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 420 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 207 kg
Volum util rezervor 15 l
Rezervă aprox. 3 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Gravity blue metallic matt

Black storm metallic

Light white