BMW F 800 GS ADVENTURE | BMW Motorrad

BMW F 800 GS ADVENTURE

BMW F 800 GS ADVENTURE
  • K75_outdoor_motive_image_1920x1080_01
  • K75_outdoor_motive_image_1920x1080_02
  • K75_outdoor_motive_image_1920x1080_03
  • K75_outdoor_motive_image_1920x1080_04
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 9

Aventură: Fără limite

Indiferent unde călătorești, pe orice fel de teren – cu F 800 GS poți să te bucuri de orice aventură. Acest enduro-tourer a fost creat pentru adevărații hoinari, pentru care nicio destinație nu este prea îndepărtată și care vor să cucerească lumea departe de căile cele mai bătute. F 800 GS Adventure: tovarășul fiabil și robust pentru aventurile fără limite.

Putere: Fără compromis

Propulsat de puternicul motor cu doi cilindri paraleli de 63 kW (85 CP), F 800 GS Adventure te ajută să lași cu ușurință civilizația în urmă. Și, cu un cuplu maxim de 83 Nm, această motocicletă enduro are destule rezerve de putere pentru a trece chiar și de cele mai dificile provocări în off-road în deplină siguranță. Datorită rezervorului de 24 de litri și consumului de 4,3 l/100 km la 90 km/h, poate continua călătoria atunci când alții au rămas demult fără combustibil.

Control: Necondiționat

Fie dune de nisip, trecători montane sau traversări de râuri, F 800 GS Adventure poate trece de orice provocare se poate ivi în locuri îndepărtate. La bază stă cadrul rigid din țeavă de oțel, cu o cursă a suspensiilor de 230 mm pe față și 215 mm pe spate. Pilotul este asistat electronic de modul „Enduro”, care optimizează răspunsul suspensiei pe suprafețele cu aderență precară. ABS-ul este, desigur, în echiparea standard.

Caracter: Fără egal

F 800 GS Adventure este un adevărat călător, de la parbrizul înalt la sistemul de montaj al cutiilor laterale, care servește și drept protecție pentru rezervor. În ciuda panourilor laterale mai mari și rezervorului mai voluminos, linia deosebită face din
F 800 GS Adventure în mod indiscutabil un membru al familiei GS. Această motocicletă este gata să cucerească lumea, fie în culoarea Sandrover mat, fie în dinamicul Racing Red.


Programează un drive test.

BMW F 800 GS ADVENTURE

 
Motor  
Tip Motor cu doi cillindri paraleli, în patru timpi, răcit cu apă, patru supape pe cilindru, doi arbori cu came în chiulasă, ungere cu carter uscat
Alezaj x cursă 82 mm x 75.6 mm
Capacitate 798 cmc
Putere maximă 63 kW (85 CP) la 7.500 rpm limitare posibilă: 35 kW (48 CP) la 7,000
Cuplu maxim 83 Nm at 5,750 rpm limitare posibilă: 63 Nm la 4.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă, gestiune electronică a motorului (BMS-K+)
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme EU-3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă 193 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4.3 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5.7 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică minimă 95 (RON); 91 (RON) disponibil opțional
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic 400 W (putere nominală)
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Multidisc în baie de ulei, acționat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă, în carter
Transmisie Lanț O-ring, cu amortizor de șocuri în butucul roții spate
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru grilă din țeavă de oțel, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată, Ø 43
Locaţie / suspensie roată spate Basculă cu două brațe turnată din aluminiu, amortizor WAD (amortizare progresivă), pretensionare reglabilă hidraulic, revenire reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 230 mm / 215 mm
Ampatament 1,578 mm
Distanţa de fugă 117 mm
Unghi viraj ghidon 64°
Roţi Jante cu spițe
Jantă, faţă 2.15 x 21
Jantă, spate 4.25 x 17
Anvelopă, faţă 90/90 - 21 54V
Anvelopă, spate 150/70 - 17 69V
Frână, faţă Două discuri flotante, diametru 300 mm, etriere flotante cu două pistonașe, ABS
Frână, spate Un disc, diametru 265 mm, etrier flotant cu un pistonaș, ABS
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.305 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 925 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.450 mm
Înălţime şa, masă proprie 890 mm (860 mm low seat)
Curbă suport interior, masă proprie 1.960 mm (1.920 mm low seat)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 229 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 454 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 225 kg
Volum util rezervor 24l
Rezervă cca. 4,0 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Racing red matt

Racing blue metallic