BMW S 1000 RR | BMW Motorrad

BMW S 1000 RR

BMW S 1000 RR
  • S1000RR_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_01
  • S1000RR_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_02
  • S1000RR_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_03
  • S1000RR_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_04
  • S1000RR_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_05

BMW S 1000 RR a condus la o revoluție în segmentul Superbike la momentul debutului său. Ulterior, dezvoltarea motocicletei a continuat la fel de intens, conceptul initial beneficiind de o continua îmbunătățire din punct de vedere tehnologic. Un lucru a rămas însă neschimbat – puterea impresionantă a motorului de RR, un etalon constant în clasa ei.
Dynamic Traction Control (DTC) este acum în standar, pentru performanțe dinamice sporite și o siguranță crescută. Rezultatul? S 1000 RR a rămas un pursânge în lumea motocicletelor sport – fie pe stradă, fie pe circuit. Tehnologia inovatoare disponibilă pe motocicletă îți permite să experiementezi puterea și performanțele motocicletei la cel mai înalt nivel.

Aspectul unui câștigător. Sau al unui performer. Sau al unui luptător.

RR-ul este simbolul unui superbike – iar acest lucru se aplică și design-ului, de asemenea. Cu o parte frontal specifică și faruri asimetrice, este recunoscut instant. Silueta ascuțită este evidențiată de liniile drepte, simple, iar suprafețele și formele se completează reciproc într-un tot unitary. Radiază dragostea pentru linii drepte și pentru viraje cu toată silueta, iar foamea pentru performanțe de top este în prim-plan. RR emană dorința de accelerație și viteză și o împărtășește cu riderul.
S 1000 RR are disponibile trei scheme de culoare: Gri Granit metalizat / Negru Storm metalizat, capturând formele și umbrele orașului pentru a crea o apariție ieșită din comun. Roșu Racing și Alb Light, cu jantele decorate cu dungă roșie, pentru a evidenția performanțele dinamice ale motocicletei. Schema de culoare Alb Light, Albastru Lupin metalizat și Roșu Racing, cu jantele decorate cu dungă roșie, este un indicator al genelor sportive și al apartenenței motocicletei la familia BMW Motorsport.

Statistici câștigătoare. Performanțe de top.

Motorul cu patru cilindri în linie al modelului S 1000 RR livrează 146 kW (199 CP) la 13.500 rpm și un cuplu maxim de 113 Nm la 10.500 rpm. Valori impresionante, disponibile oricând pentru rider. Chiar și cu aceste performanțe, sistemul DTC (Dynamic Traction Control) asigură un grad crescut de siguranță.
La fel de impresionant, desi atinge cu ușurință un nivel atât de crescut al performanțeilor, S 1000 RR respectă normele Euro 4.
Numeroase detalii îți permit să te bucuri de performanța S 1000 RR-ului, atât pe circuit, cât și în trafic. Cele trei moduri de condus – „Rain”, „Sport” și „Race” asigură un control precis al accelerației și sistemelor ABS și ASC, chiar și în condiții schimbătoare. DTC (Dynamic Traction Control) și ABS, ambele în standard, asigură un grad sporit de siguranță. Accelerația cotrolată electronic permite livrarea puterii immense într-un mod fin, dar în același timp precis. Cu rezoluția sa înaltă, instrumentarul de bord furnizează pilotului informații complete despre setări și statusul motocicletei. Drept rezultat, în orice moment ai la dispoziție o privire de ansamblu a performanțelor motocicletei.

Performanță și perfecțiune până la cele mai mici detalii.

Rădăcinile performanței și ale rafinamentului merg și mai adânc. Spre exemplu, cu modurile de condus Riding Pro – „Slick” și „User Mode”, precum și cu ABS Pro, cu sensor de înclinare inclus, pilotajul motocicletei este o experiență total nouă. Chiar și în cele mai înalte aspecte ale performanței, RR dispune de echipamente precum Pro Shift Assistant, pentru schimbarea treptelor de viteză fără acționarea ambreiajului, Launch Control sau Pit Lane Limiter. Dacă optezi pentru bateria de putere înaltă (Li-Ion), greutatea motocicletei va fi redusă cu 1,5 kilograme, pentru performanțe optimizate la nivel de motorport.


Programează un drive test.

BMW S 1000 RR

 
Motor  
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu lichid, 4 cilindri în linie, doi arbori cu came în chiulasă și patru supape pe cilindru
Alezaj x cursă 80 mm x 49.7 mm
Capacitate 999 ccm
Putere maximă 146 kW (199 CP) la 12.500 rpm
Cuplu maxim 113 Nm la 10.500 rpm
Raport de compresie 13,0 : 1
Control mixt / management motor Injecţie electronică
Control emisii Convertizoare catalitice cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU4 cu țeavă de interferență și supape acustice
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 6,7 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,9 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON (senzor de detonație; putere maximă la 98 RON)
Sistem electric  
Alternator 406 W
Baterie 12 V / 9 Ah, fără întreţinere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei, anti-hopping, acționat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate drepte
Transmisie Cardan 17/45
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru-pod din aliaj de aluminiu, motor cu funcție portantă
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată cu jambe de 46 mm diametru, reglabilă la comprimare și revenire, preload ajustabil
Locaţie / suspensie roată spate Basculă cu două brațe din aluminiu, amortizarea pe revenire reglabilă, preload ajustabil
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 120 mm
Ampatament 1.438 mm
Distanţa de fugă 96,5 mm
Unghi viraj ghidon 66,5°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3.50 x 17
Jantă, spate 6.00 x 17“
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 190/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri de 320 mm, grosime de 5 mm, etriere radiale fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 220 mm, grosime de 5 mm, etrier flotant cu 1 pistonaş
ABS BMW Motorrad Race ABS (parțial integral), dezactivabil
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.050 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 826 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.140 mm
Înălţime şa, masă proprie 815 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.805 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 208 kg
Masă proprie fără lichide 2) 175,5 kg
Masă totală permisă 407 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 199 kg
Volum util rezervor 17.5 l
Rezervă aprox. 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Light white uni / Lupin blue metallic / Racin gred uni

Racing red uni / Light white uni

Granite grey metallic / Black storm metallic