BMW R nineT Pure | BMW Motorrad

BMW R nineT Pure

BMW R nineT Pure
  • RnineTPure_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_01
  • RnineTPure_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_02
  • RnineTPure_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_03
  • RnineTPure_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_04
  • RnineTPure_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_05
  • RnineTPure_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_06
  • RnineTPure_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_07
  • RnineTpure
  • bike_overview_164x110_RnineTPure_P0N0Y

Roadster pur. Răcit cu aer.

Noul BMW R nineT Pure este motocicleta perfecta pentru puriștii care își doresc o un roadster clasic, ce reprezintă esența motociclismului.
Este inspirit de motocicletele anilor ’70 și ’80, dar rădăcinile acestuia sunt cu mult mai adânci. Începând cu prima motocicletă, BMW a creat modele simple, și dinamice, adevărate reprezentante ale motociclismului pur. Încă de atunci, motorul boxer era elementul cheie al întregului concept.
În același timp, noul R nineT Pure oferă multiple posibilități de personalizare. În acest fel, te poți bucura de motocicleta visurilor tale, potrivită stilului tău de viață.
Te poți bucura de ea, indifferent daca alegi să o personalizezi sau să o folosești pentru senzațiile pe care ți le oferă la accelerare.

Doar esențialul motociclismului.

Design-ul noului R nineT Pure reprezintă esența roadsterului clasic. Farul circular cu inel cromat, carcasa lăcuită și noul noul vitezometru circular schimbă total aspectul părții frontale. Proporțiile sunt echilibrate prin folosirea unui cadru compus din trei componente, precum și utilizarea unei suspensii față convenționale. Elementul central este motorul boxer, nerăbdător să se dezlănțuie. Rezervorul din oțel și partea dorsală îngustă completează o siluetă care este în același timp stilată și elegantă. Agilitatea este asigurată de jantele turnate din aliaj cu 5 spițe. Cu toate acestea, design-ul simplist nu limitează posibilitățile dinamice sau custom ale motocicletei: ai la dispoziție o multitudine de accesorii să o echipezi, modifici, personalizezi – stilul tău, motocicleta ta.
Baza motocicletei: un concept demonstrat a fi excellent și, bineînțeles, calitatea BMW Motorrad.

Motor boxer pentru o experiență de pilotaj autentică.

Motorul și electronica noului R nineT Pure și-au dovedit deja calitățile pe modelul R nineT. Motorul boxer răcit cu aer/ulei, ce oferă 110 CP (81 kW) promite o experiență de pilotaj pură, autentică. Evacuarea 2-în-1 cu aspectul său clasic completează experiența pilotajului cu un sunet puternic. Mulțumită sistemului ABS standard și a sistemului optional ASC, te poți bucura în siguranță de întregul potential al motocicletei.

Stilat și încrezător.

Noul R nineT Pure îți permite să pilotezi motocicleta visurilor tale, în totală concordanță cu stilul și ideile tale.
Mulțumită șeii joase, motocicleta este potrivită tuturor riderilor, indifferent de statură. Suplimentar, există posibilitatea comandării unei versiuni cu suspensie joasă.
Cu noul R nineT Pure te poți bucura de experiența unui roadster clasic cu performanțe moderne – încrezător, stilat și dinamic.

Făcut pentru ideile tale.

Ești ceea ce conduci. R nineT Pure este oglinda personalității și a cretivității tale. Cadrul pentru pasager poate fi înlăturat, spre exemplu, asemeni modelului R nineT. Dacă îți dorești să fii în centrul atenției, ai la dispoziție o gamă variată de accesorii și piese originale BMW Motorrad pentru a o transforma în motocicleta ta. Poți înlocui rezervorul de oțel cu unul din aluminiu, cu liniile de sudură la vedere sau polișate. De asemenea, poți înlocui jantele turnate din aliaj cu jante cu spite – pentru o siluetă clasică, stilată. Există și o gamă specială de accesorii – Machined – care îți oferă posibilitatea să personalizezi și mai temeinic aspectul motocicletei tale.


Programează un drive test.

BMW R nineT Pure

 
Motor  
Tip Motor în 4 timpi, răcit cu aer/ulei, 2 cilindri orizontali opuși (Boxer), doi arbori cu came și patru supape radiale pe cilindru, arbore de echilibrare central
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 cc
Putere maximă 81kW (110 hp) la 7,750 rpm
Cuplu maxim 116 Nm la 6.000 rpm
Raport de compresie 12.0 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU4
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 5,3 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95-98 RON, putere maximă la 98 RON
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic 720 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj monodisc uscat, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cardan
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru din trei secțiuni, una în față și doua în spate, unitate motor-cutie de viteze portantă, subcadru detașabil pentru pasager
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică cu jambe de 43 mm diametru
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor central, pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 120 mm
Ampatament 1.493 mm
Distanţa de fugă 105 mm
Unghi viraj ghidon 63,4°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3,50 x 17
Jantă, spate 5,50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 265 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.105 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 900 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.240 mm
Înălţime şa, masă proprie 805 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.750 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 219 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 430 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 211 kg
Volum util rezervor 17 l
Rezervă app. 3,5 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide