BMW R 1200 RT | BMW Motorrad

BMW R 1200 RT

BMW R 1200 RT
  • outdoor_1920x1080_K52_P0N97
  • outdoor_1920x1080_K52_P0N97-2
  • outdoor_1920x1080_K52_P0N97-3
  • wcms_outdoor_1920x1080_1
  • wcms_outdoor_1920x1080_2
  • wcms_outdoor_1920x1080_3
  • wcms_outdoor_1920x1080_4

Plăcere a pilotajului la infinit.

Mai mult confort pentru o călătorie mai palpitantă. O motocicletă care a definit segmentul motocicletelor touring clasice a ajuns la următoarea etapă a evoluției: noul BMW R 1200 RT. Cu manevrabilitatea sa excelentă, R 1200 RT te ajută să te bucuri de ceea ce este cel  mai important: să călătorești și să savurezi peisajele. Fie singur sau cu pasager: noul BMW R 1200 RT înseamnă pilotaj în condiții maxime de confort și relaxare în orice călătorie.

Performanțe mai bune. Mai mult control.

Noul RT are un motor boxer BMW răcit cu aer/apă cu și mai mult cuplu și cu o putere de 125 CP pentru un maximum de forță în orice condiții. Grație sistemului ASC de control al derapajelor, motocicleta rămâne foarte ușor de controlat și oferă stabilitate pe orice drum virajat. Modurile standard „Rain” și „Road” pot fi activate și prin apăsarea unui buton, adaptând perfect motocicleta condițiilor meteorologice și suprafeței drumului, în funcție de necesități. Computerul de Bord Pro și familiarele manșoane încălzite completează gama de echipament de bază.

Mai multe opționale. Mai mult confort.

Echipamentele speciale pentru noul RT facilitează manevrarea motocicletei, oferind în același timp un nivel sporit de confort. Spre exemplu, suspensia electronică BMW Dynamic ESA răspunde într-o fracțiune de secundă la schimbarea suprafeței de rulare. Schimbătorul Shift Assistant Pro permite riderului să schimbe în treapta superioară sau inferioară fără a folosi ambreiajul sau a închide accelerația. Altă opțiune disponibilă este modul „Dynamic”, care garantează un maxim de plăcere a pilotajului pentru motocicliștii sportivi și dinamici. De asemenea disponibil ca echipament opțional: un sistem de închidere centralizată care încuie ambele genți laterale prin telecomandă, un sistem de cruise control și multe altele.

Design mai interesant. Impresii mai puternice.

O motocicletă touring supremă, cu un design pe măsură: folosirea materialelor transparente dă impresia unui vehicul ușor și agil. R 1200 RT este disponibil în elegantele culori albastru metalizat Quartz, negru metalizat Ebony și gri mat metalizat Callisto.

 

Noul R 1200 RT – mai multe senzații pe kilometru.


Programează un drive test.

BMW R 1200 RT

 
Motor  
Tip Motor boxer cu doi cilindri răcit cu aer/lichid, doi arbori cu came în chiulasă, un arbore de echilibrare
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1.170 cmc
Putere maximă 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm
Cuplu maxim 125 Nm la 6.500 rpm
Raport de compresie 12,5 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 3,9 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,3 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON)
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic de 540 wați
Baterie 12 V / 16 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru din două secțiuni, față și spate, unitate motor-cutie de viteze portantă
Locaţie / suspensie roată faţă BMW Motorrad Telelever; diametru jambe 37 mm, amortizor și arc central
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor WAD (amortizare progresivă), pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă.
Suspensie travel faţă / spate 120 mm / 136 mm
Ampatament 1.485 mm
Distanţa de fugă 116 mm
Unghi viraj ghidon 63,6°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 3,50 x 17
Jantă, spate 5,50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 R 17
Anvelopă, spate 180/55 R 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 276 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad Integral ABS (parțial-integral)
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.222 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 982,8 mm (incl. genți: 984,5 mm)
Înălţime (fără oglinzi) 1.415,6 mm
Înălţime şa, masă proprie 805 / 825 mm (șa înaltă*: 830 / 850 mm; șa joasă*: 760 / 780 mm) *EO
Curbă suport interior, masă proprie 1.810 / 1.850 mm (șa înaltă*: 1875 / 1915 mm; șa joasă*: 1.740 / 1.780 mm) *EO
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 274 kg
Masă proprie fără lichide 2) 233 kg
Masă totală permisă 495 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 221 kg
Volum util rezervor 25 l
Rezervă aprox. 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Carbon black metallic

Mars red metallic / Dark slate metallic matt

Alpine white

Opt. 719 Blue planet metallic

Opt. 719 Sparkling storm metallic