BMW R 1200 RS | BMW Motorrad

BMW R 1200 RS

    Sport-touring a primit o nouă față.

    Dinamica de pilotaj împreună cu stabilitatea touringului – la cel mai înalt nivel: acesta este R 1200 GS. Cu motorul său puternic și suspensia stabilă, motocicleta sport-touring oferă mai mult decât o cantitate mare de plăcere în pilotare. Datorită poziției relaxante în șaua sportivă și protecției perfecte împotriva vântului și intemperiilor, motocicleta oferă o călătorie cu un simț complet nou, fie că țâșnești pe un drum de țară, că te bucuri de dinamică cu un pasager la bord sau că pleci într-o călătorie îndelungată.

    Performanța întâlnește designul.

    Conceptul modern cu un amestec dinamic sport și motocicletă touring este demonstrată vizual, prin intermediul unui semicarenaj stilizat aerodinamic cu două faruri derivate din două generații de RR. Forma elegantă a ghidonului, secțiunea de aluminiu forjat atașat ghidonului, îmbină perfect funcționalitatea cu ergonomia.

    Partenerul de călătorie elegant și rapid.

    Noua motocicletă sport-touring dezvoltă o putere supremă de 92 kW (125 CP) emis de motorul boxer răcit cu lichid/aer cu două axe cu came și un arbore cu contrabalansare. În scopul de a asigura stabilitatea pe fiecare drum, extrem de activ, suspensia reglată electronic ASC (control automat al stabilității) este disponibil standard, împreună cu modurile „Rain” și „Road”, pentru a oferi o experiență optimă de pilotaj.

    Echipamente și accesorii ce adaugă o finisare completă.

    Gama extinsă de echipamente opționale începe de la suportul pentru cutii și suport pentru bagaje la cruise control și comodul „Keyless Ride”. Noul sistem pentru cutii și practicul topcase completează cu desăvârșire motocicleta sport-touring: perfect armonizat cu ergonomia și integrate în aspectul general al motocicletei, acestea oferă un nivel de confort pentru călătorie la care nu v-ați aștepta, în mod normal, de la un sport-touring.


    Programează un drive test.

    BMW R 1200 RS

     
    Motor  
    Tip Motor boxer cu răcire pe aer/lichid, în 4 timpi, două axe cu came.
    Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
    Capacitate 1.170 cc
    Putere maximă 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm
    Cuplu maxim 125 Nm la 6.500 rpm
    Raport de compresie 12,5 : 1
    Control mixt / management motor Admisie cu injecţie electronică
    Control emisii Convertoare catalitice cu buclă închisă în 3 direcţii, emisii standard UE-3
    Performanţă / consum de combustibil  
    Viteză maximă peste 200 km/h
    Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4,1 l
    Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,5 l
    Tip combustibil Benzină fără plumb super, cifră octanică 95 (RON)
    Sistem electric  
    Alternator Alternator trifazic de 508 W (putere nominală)
    Baterie 12 V / 12 Ah, fără întreţinere
    Transmisie  
    Ambreiaj Ambreiaj în baie de ulei, controlat hidraulic
    Cutie de viteze Cutie cu 6 viteze cu angrenaj constant cu cilindru dinţat
    Transmisie Cardan
    Şasiu / frâne  
    Cadru Cadru cu două secțiuni, fața/spate înșurubat, motor purtător de sarcină
    Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată, diametru de 45 mm
    Locaţie / suspensie roată spate Braţ oscilant din aluminiu turnat cu Paralever BMW Motorrad, strut WAD (amortizare legată de deplasare), arc pre-încărcat reglabil hidraulic (variabil continuu), recul amortizare reglabil.
    Suspensie travel faţă / spate 140 mm / 140 mm
    Ampatament 1.527 mm
    Distanţa de fugă 114,8 mm
    Unghi viraj ghidon 62,3°
    Roţi Roţi aluminiu turnat
    Jantă, faţă 3,50 x 17
    Jantă, spate 5,50 x 17
    Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
    Anvelopă, spate 180/55 ZR 17
    Frână, faţă Disc de frână dublu, discuri de frână mobile, diametru 320 mm, 4 pistoane radiale.
    Frână, spate Disc frână simplu, diametru 276 mm, 2 pistoane flotante.
    ABS BMW Motorrad ABS Integral (parțial integrat), decuplabil
    Dimensiuni / greutăţi  
    Lungime 2.202 mm
    Lăţime (inclusiv oglinzi) 925 mm
    Înălţime (fără oglinzi) 1.250 mm
    Înălţime şa, masă proprie 820 mm (șa joasă/înaltă 760/840 mm)
    Curbă suport interior, masă proprie 1.840 mm (șa joasă/înaltă 1720/1875)
    Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 236 kg
    Masă proprie fără lichide 2)
    Masă totală permisă 450 kg
    Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 214 kg
    Volum util rezervor 18 l
    Rezervă aprox. 4 l

    Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

    1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

    2) Masă proprie, fără lichide


    Light grey metallic / Magellan grey metallic matt

    Frozen bronze metallic / Black storm metallic

    Black storm metallic