BMW R 1200 R | BMW Motorrad

BMW R 1200 R

BMW R 1200 R
  • mobi_outdoor_1920x1080_1
  • mobi_outdoor_1920x1080_2
  • mobi_outdoor_1920x1080_3
  • mobi_outdoor_1920x1080_4

De la conceptul de design la noul R 1200 R.

Noul R 1200 R marchează status quo-ul în ceea ce privește aspectul estetic, performanța și designul. Când dezvoltatorii noștri și-au unit viziunile în Conceptul Roadster BMW, această motocicletă a fost cea mai mare sursă de inspirație a lor. Și acest fapt nu este de mirare – la urma urmei, noul R 1200 R este un all-rounder puternic, care combină confortul, flerul atletic și designul într-un mod cu totul unic.

Design inovativ.

Compact, strâns, bine proporținat – designul nou al motocicletei se stabilește în mod clar față de predecesorul său. Furca telescopică inversată bazată pe modelul S 1000 RR nu numai oferă acestui centru de putere un aspect izbitor, dar asigură stabilitate și manevrabilitate precisă. Cu liniile trasate de-a lungul rezervorului de combustibil și tranziția perfectă dintre șa și spate, acest roadster are un aspect ce se potrivește perfect modului în care funcționează.

Stil individual.

Pentru prima dată, noul R 1200 R este disponibil nu doar în culoarea de bază, însă și în două variante de culori suplimentare, astfel încât să se asigure de faptul că designul oferă mai multă individualizare preferințelor rideriilor: în clasicul Cordoba blue sau în atleticul Light white cu spoilerul motorului în culoarea caroseriei și cadrului în izbitorul Racing red sau elegantul Thunder grey metallic cu o furcă aurie (disponibil numai cu opțiunea dinamic ESA).

Tehnologie de ultimă oră.

R 1200 R este avansat pentru vremea sa în materie de tehnologie. Un total de 125 CP oferă propulsie supremă a noului R 1200 R. Împreună cu modurile de pilotaj, care pot fi accesate prin apăsarea unui buton, controlul tracțiunii disponibil opțional (DTC) transpune această putere în mod eficient pe asfalt. Riderul are totul la îndemână și sub control datorită panoului de bord reproiectat și extins.

Fler individual remarcabil.

Gama de accesorii disponibile pentru R 1200 R este deosebit de impresionant: rucsac rezervor, Navigator V BMW și patru parbrize diferite sunt pregătirea perfectă pentru un tur lung, în timp ce ultima generație de opțional Dynamic ESA crește și mai mult dinamica de pilotaj a lui R 1200 R. Caracteristici inovatoare, cum ar fi pregătirea pentru unitatea de navigație cu multi-controler, Shift Assistant Pro și Keyless Ride, transformă un roadster în stil sportiv într-un veritabil all-rounder. Există, de asemenea, o serie de detalii meticuloase, cum ar fi manetele și suporturile pentru picioare sau crash bar din oțel inoxidabil electrochimic care să stabilească un echilibru perfect între reglaj funcțional și personalizare vizuală.

Revoluția roadster începe.


Programează un drive test.

BMW R 1200 R

 
Motor  
Tip motor Boxer în 4 timpi, răcit cu aer, două axe cu came şi 4 valve per cilindru, ax central pentru echilibrare
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1,170 ccm
Putere maximă 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm
Cuplu maxim 125 Nm la 6.500 rpm
Raport de compresie 12.5 : 1
Control mixt / management motor Ţeavă admisie cu injecţie electronică / management digital motor BMS-K cu functie overrun
Control emisii Convertor catalitic cu buclă inchisă in 3 directii, emisii standard UE-3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 3.9 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5.4 l
Tip combustibil Benzină fără plumb super şi premium, cifră octanică 95, putere maximă cu cifră octanică 98
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic de 508 W (putere nominală)
Baterie 12 V / 12 Ah, fără întreţinere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj în baie de ulei, controlat hidraulic
Cutie de viteze Cutie cu 6 viteze cu angrenaj constant cu cilindru dinţat
Transmisie Cardan
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru cu două secțiuni, fața/spate înșurubat, motor purtător de sarcină
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică inversată, diametru de 45 mm
Locaţie / suspensie roată spate raţ oscilant din aluminiu turnat cu Paralever BMW Motorrad, strut WAD (amortizare legată de deplasare), arc pre-încărcat reglabil hidraulic (variabil continuu), recul amortizare reglabil.
Suspensie travel faţă / spate 140 mm / 140 mm
Ampatament 1.515 mm
Distanţa de fugă 125,6 mm
Unghi viraj ghidon 62.3°
Roţi Aluminiu turnat
Jantă, faţă 3.50 x 17''
Jantă, spate 5.50 x 17''
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă Disc de frână dublu, discuri de frână mobile, diametru 320 mm, 4 pistoane radiale.
Frână, spate Disc frână simplu, diametru 276 mm, 2 pistoane flotante.
ABS BMW Motorrad ABS Integral (parțial integrat), decuplabil
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.165 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 1.300 mm
Înălţime (fără oglinzi) 880 mm
Înălţime şa, masă proprie 790 mm (șa joasă/înaltă 760/820 mm)
Curbă suport interior, masă proprie 1.780 mm (șa joasă/înaltă 1720/1835)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 231 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 450 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 219 kg
Volum util rezervor 18 l
Rezervă aprox. 4.0 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Light white / Cordoba blue

Racing Red

Iced chocolate metallic