BMW R 1200 GS Adventure | BMW Motorrad

BMW R 1200 GS Adventure

BMW R 1200 GS Adventure
  • wcms_outdoor_1920x1080_1
  • wcms_outdoor_1920x1080_2
  • wcms_outdoor_1920x1080_3

Îți plac turele lungi și extreme? Pe drumuri grele, pe cărări pietruite și în sălbăticie? Asfalt, off-road, pietre și nisip: Acestea sunt provocările cărora noul BMW R 1200 GS Adventure le face față cu manevrabilitatea sa de excepție. O mașinărie pentru cei care vor să-și afle limitele și să le depășească. Sau, mai pe scurt: O motocicletă pentru cei care caută aventurile adevărate și nu vor să renunțe la plăcerea pilotajului în același timp.

Cucerește orice tip de teren pe o motocicletă enduro care îți satisface toate necesitățile practice. Două moduri de pilotaj în echiparea standard – „Rain” și „Road” – sunt disponibile la apăsarea unui buton și oferă două experiențe de pilotaj rafinate și complet diferite. Este ca și cum ai avea două motociclete într-una. Alte moduri de pilotaj sunt disponibile opțional.

Capacitatea de 30 de litri a rezervorului, combinată cu consumul redus de combustibil al motorului te fac cu adevărat „de neoprit” pe asfalt și în afara lui, făcând din opririle neprogramate o amintire. În plus, nivelul standard de echipare a fost îmbunătățit, incluzând spre exemplu un computer de bord. Se poate naviga prin meniu foarte ușor, pilotul primind informații utile, precum nivelul combustibilului din rezervor, viteza și consumul de combustibil.

Latura practică a acestui enduro-tourer este completată de un spațiu integrat deasupra rezervorului, care îți permite să păstrezi obiecte mici la îndemână în orice moment.

R 1200 GS Adventure are un răspuns dinamic în orice situație datorită cuplului legendar de 125 Nm și puterii maxime de 125 CP livrate de noul motor cu doi cilindri, în patru timpi, răcit cu lichid.

R 1200 GS este caracterizat și de un design inconfundabil, o poziție în șa mai confortabilă, protecție la vânt și intemperii fără egal și un caracter puternic. Este disponibil în trei variante de culoare: Olive mat, Racing Blue metalizat și Alpine White 3.

R 1200 GS Adventure. Fă-te remarcat. Oriunde.


Programează un drive test.

BMW R 1200 GS Adventure

 
Motor  
Tip Motor boxer cu doi cilindri răcit cu aer/lichid, doi arbori cu came în chiulasă, un arbore de echilibrare
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1.170 cmc
Putere maximă 92 kW (125 CP) la 7.750 rpm
Cuplu maxim 125 Nm la 6.500 rpm
Raport de compresie 12.5 : 1
Control mixt / management motor Ţeavă admisie cu injecţie electronică / management digital motor BMS-K+ cu întrerupere consum combustibil în surplus, aprindere prin bujii duble
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de emisii EU-3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4,3 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5,9 l
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON)
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic (putere nominală 510 wați)
Baterie 12 V / 11,8 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze Cutie de viteze cu 6 trepte, cu angrenare constantă și roți dințate elicoidale
Transmisie Cu arbore cardanic
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru din două secțiuni, față și subcadru spate prins în șuruburi, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă BMW Motorrad Telelever; diametru jambe 37 mm, amortizor și arc central
Locaţie / suspensie roată spate Basculă monobraț turnată din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor WAD (amortizare progresivă),pretensionare arcului reglabilă hidraulic (variabilă continuu) prin rotiță, amortizarea pe revenire reglabilă prin rotiță.
Suspensie travel faţă / spate 210 mm / 220 mm
Ampatament 1.510 mm
Distanţa de fugă 92,7 mm
Unghi viraj ghidon 65,5°
Roţi Jante cu spițe
Jantă, faţă 3,00 x 19
Jantă, spate 4,50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 R 19
Anvelopă, spate 170/60 R 17
Frână, faţă 2 discuri flotante de 305 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc de 276 mm, etrier flotant cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad Integral ABS (parțial-integral), decuplabil
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.255 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 980 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.450 mm
Înălţime şa, masă proprie 890 / 910 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1.950 / 1.990 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 260 kg
Masă proprie fără lichide 2) 223 kg
Masă totală permisă 480 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 220 kg
Volum util rezervor 30 l
Rezervă aprox. 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Racing red

Light white / Cordoba blue

Black storm metallic / Dark slate metallic matt / Achat grey