BMW R 1200 GS | BMW Motorrad

BMW R 1200 GS

BMW R 1200 GS
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_01
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_02
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_03
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_04
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_05
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_06
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_07
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_08
  • wcms_uebersicht_outdoor_1920_1080_09
  • wcms_exclusive_outdoor_1920_1080_01
  • wcms_rally_outdoor_1920_1080_03

R 1200 GS. Legenda se întâlnește cu progresul, perfecțiunea se întâlnește cu pasiunea.

R 1200 GS este însuși definiția ideii de GS. A fondat segmentul moto dual-sport – și îl conduce cu încredere și în ziua de astăzi.
Diversitatea – drumuri, călătorii lungi, urban, teren, confort, performanță – combinată cu robustețea legendară și cu experiența de peste 36 de ani în dezvoltarea GS au ca rezultat o motocicletă care nu se teme de nici un concurent. Multitudinea de triumfuri în teste și de premii acordate de revistele cu profil tehnic sunt o dovadă impresionantă a acestui fapt. Și nu din întâmplare „GS-ul” este cea mai bine vândută motocicletă de peste 600 cmc – în toată lumea.
Noul model merge cu un pas mai departe: atât în ceea ce privește abilitățile de touring, cât și performanțele în off-road. Mai mult confort, mai multe abilități dinamice și mai multă distracție.

Motorul – indescriptibil.

Încercat, testat și consacrat în cele mai dure condiții din nou și din nou: motorul boxer cu doi cilindri cu 125 CP (92 kW).
Este eficient și are un cuplu foarte mare – pentru plăcerea de a conduce în orice situație. Dar motorul boxer nu este legendar doar pentru fiabilitatea sa. Este și foarte docil. Ambreiajul în baie de ulei cu funcție antihopping și accelerația acționată electronic facilitează o dozare fină a puterii. Ce-ar fi să îl iei la un test-ride?

Manevrabilitatea – fără egal.

Cadru principal rigid cu motorul ca element portant asigură un centru de greutate jos și facilitează o manevrabilitate bună, păstrând în același timp o stabilitate excelentă. Elementele suspensiei telelever și paralever asigură o amortizare perfectă pe orice suprafață. Și, cu sistemele noi de asistare a pilotajului, precum noua generație de ESA (Electronic Suspension Adjustment – Reglarea Electronică a Suspensiei), R 1200 GS este din nou punctul de referință în materie de plăcere a pilotajului prin apăsarea unui buton.

Modurile de pilotaj Rain și Road, precum și controlul automat al stabilității (ASC) sunt montate în echiparea standard, pentru a adapta motocicleta circumstanțelor în care se află.

Modurile de pilotaj opțional Pro asigură o gamă și mai largă de posibilități de ajustare a motocicletei la stilul tău de pilotaj (ex. Enduro și Dynamic). Sistemul Hill Start Control face pornirea în rampă mai ușoară și sistemul Dynamic Traction Contrl (DTC), care intervine și cu motocicleta înclinată, asigură un plus de siguranță și de performanță.

ABS Pro îți permite să folosești frânele și cu motocicleta înclinată, evitând astfel fără probleme situațiile periculoase. Stopul de frână dinamic avertizează participanții la trafic din spate în cazul frânării de urgență.

Personalizare – de neînlocuit.

Un lucru rămâne mereu la fel: robust, dinamic și plin de caracter. Noile scheme coloristice și suprafețele de înaltă calitate subliniază de asemenea designul izbitor al noului GS. Și acesta e un lucru bun.
Fie că este vorba de ornamentele elegante de pe rezervor, de aripa față, de logo-urile GS sau de noile culori ale cadrului și ale suprastructurilor – R 1200 GS nu a fost niciodată atât de divers.
Și stilurile sunt noi. Stilul Exclusive adaugă accente vizuale și concentrează atenția pe un aspect încrezător și pe touring cu materiale și detalii de înaltă calitate.
Stilul Rallye face exact ce scrie pe etichetă, iar riderii cu ambiții serioase de off-road vor fi cu siguranță foarte mulțumiți.
În plus, există o gamă larg de accesorii opționale, inclusiv Keyless Ride, accesorii utile pentru off-road și chiar și sisteme de bagaje – pentru a adapta mai bine noul GS la dorințele tale.


Programează un drive test.

BMW R 1200 GS

 
Motor  
Tip Air/liquid-cooled four stroke flat twin engine, double overhead camshaft, one balance shaft
Alezaj x cursă 101 mm x 73 mm
Capacitate 1.170 cmc
Putere maximă 92 kW (125 CP la 7.750 rot/min
Cuplu maxim 125 Nm la 6.500 rot/min
Raport de compresie 12,5 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică indirectă/management digital: BMS-X cu E-Gas
Control emisii catalizator cu trei căi, norma EU-3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4,1 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 4,96 l
Tip combustibil benzină fără plumb 95 RON
Sistem electric  
Alternator Alternator 510 W (putere nominală)
Baterie 12 V / 11,8 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj în baie de ulei cu funcție anti-hopping, acționat hidraulic
Cutie de viteze cu șase trepte
Transmisie cu arbore cardanic
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru grilă, cu subcadru montat separat, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă BMW Motorrad Telelever; jambe de 37 mm, amortizor central
Locaţie / suspensie roată spate basculă monobraț din aluminiu cu BMW Motorrad Paralever; amortizor WAD cu pretensionare reglabilă prin rotiță, amortizare reglabilă
Suspensie travel faţă / spate 190 mm / 200 mm
Ampatament 1.507 mm
Distanţa de fugă 99,6 mm
Unghi viraj ghidon 64.5°
Roţi jante de aluminiu
Jantă, faţă 3,00 x 19
Jantă, spate 4,50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 R 19
Anvelopă, spate 170/60 R 17
Frână, faţă 2 discuri, montate flotant, diametru 305 mm, etriere radiale cu 4 pistonașe
Frână, spate 1 disc, diametru 276 mm,etrier cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad Integral ABS (Parțial-Integral), decuplabil
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.210 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 952,5 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.412 mm
Înălţime şa, masă proprie 850 / 870 mm (șa joasă* 820 / 840 mm, suspensie coborâtă* 790 / 810 mm)
Curbă suport interior, masă proprie 1.870 / 1.910 mm (șa joasă* 1.820/1.860 mm, suspensie coborâtă* 1.770 / 1.810 mm)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 244 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 460 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 216 kg
Volum util rezervor 20 l
Rezervă ca. 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Black storm metallic

Light white

Rallye

Exclusive