BMW K 1600 B | BMW Motorrad

BMW K 1600 B

BMW K 1600 B
  • K1600B-Galerie-1920x1080-01
  • K1600B-Galerie-1920x1080-02
  • K1600B-Galerie-1920x1080-03
  • K1600B-Galerie-1920x1080-04
  • K1600B-Galerie-1920x1080-05
  • K1600B-Galerie-1920x1080-06

Pornește oricând la o plimbare relaxată.

Ți-e sete de asfalt. De fiecare kilometru. De noi orizonturi. Atunci Bagger este motocicleta perfectă pentru călătoria ta. Cu șase cilindri, un rafinament extraordinar în funcționare și o dezvoltare a puterii impresionantă, nu lasă loc de îndoială – călătoria începe acum. Motocicleta și cu tine devin una cu drumul, cu silueta tipică Bagger: parbrizul scurtat și partea din spate care iese în evidență contribuie la crearea unui aspect inconfundabil. În spatele acestui look superb se află o cantitate impresionantă de tehnologie inovatoare și un nivel foarte ridicat de confort. Pentru că riderii de Bagger se bucură câteodată să simtă vântul în față. Mersul la croazieră face parte din echiparea standard. Așa că pornește și bucură-te de vântul pe care-l simți în față – cu K 1600 B.

Bagger inconfundabil. Diferit într-un fel inconfundabil.

Așa cum ar trebui să fie cazul unui Bagger, este plin de caracter și este făcut pentru a pluti pe drum. Linia descendentă a siluetei îl face pe K 1600 B plat și aerodinamic. Culoarea „Blackstorm Metalizat”, combinată cu diferitele nuanțe de negru îi conferă lui Bagger forma sa caracteristică și îl fac să apară impozant și încrezător în același timp. Parbrizul scurt și partea din spate impresionantă, cu semnalizatoare și stopuri cu LED integrate în carene definesc stilul. Motorul negru cu șase cilindri completează imaginea de ansamblu plină de caracter. Și, cu ghidonul lat din echiparea standard, Bagger poate fi îndreptat cu ușurință către orizont.

Nicio distanță nu este prea mare.

Motorul cu șase cilindri în linie, de 1.600 cmc, asigură performanțele dorite, cu un rafinament și o dezvoltare a cuplului fără egal. Când ești la drum cu prietenii tău, vei aborda fiecare viraj în mod dinamic, profitând de agilitatea motocicletei. Cuplul său maxim de 175 Nm și puterea de 118 kW (160 CP) se traduc printr-o forță de tracțiune incomparabilă, dezvoltată fără efort. Și 70% din cuplul maxim este deja obținut de la 1.500 rpm. Asta înseamnă că orice mișcare cât de mică a încheieturii mâinii te va face să-i simți accelerația lui K 1600 B într-un fel impresionant. După ce ai ajuns la destinație, sistemul de asistență la mersul cu spatele va asigura manevrarea fără efort. Prin alegerea opțiunii Keyless Ride, adaugi încă un element tehnic care completează în mod perfect pachetul.

Oricine se așează pe Bagger va dori să plece la drum. Grație nivelului ridicat de confort al acestei motociclete deosebite, timpul de călătorie este nelimitat. Pentru că suspensia adaptivă Dynamic ESA din echiparea standard asigură manevrabilitate și dinamică optime. În plus, setarea „CRUISE” asigură o amortizare moale, confortabilă. Plăcile pentru picioare, tipice lui Bagger, asigură o poziție relaxată și o plăcere pură a pilotajului. Cu opțiuni suplimentare, precum difuzoarele din față, sistemul Hill Start Control (HSC), Shift Assistant Pro sau compartimentele de depozitare suplimentare, poți îmbunătăți confortul într-un fel complet personalizat. Cu o poziție relaxată și o prezență inconfundabilă, vei atrage în mod sigur privirile celor din grupul tău.


Programează un drive test.

BMW K 1600 B

 
Motor  
Tip Motor cu 6 cilindri în linie, în 4 timpi, răcit cu apă/ulei, doi arbori cu came în chiulasă, patru supape pe cilindru
Alezaj x cursă 72 mm x 67,5 mm
Capacitate 1.649 cmc
Putere maximă 118 kW (160 CP) la 7.750 rpm
Cuplu maxim 175 Nm la 5.250 rpm
Raport de compresie 12,2 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronica indirectă
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, norme de poluare EU-4
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 5,7 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h
Tip combustibil Super fără plumb, cifră octanică 95 (RON)
Sistem electric  
Alternator 700 W
Baterie 12 V / 19 Ah, fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei
Cutie de viteze 6 viteze, roți dințate elicoidale
Transmisie cu arbore cardanic
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru-pod, aluminiu turnat, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă BMW Motorrad Duolever; amortizor central
Locaţie / suspensie roată spate BMW Motorrad Paralever
Suspensie travel faţă / spate 115 mm /125 mm
Ampatament 1,618 mm
Distanţa de fugă 106,4 mm
Unghi viraj ghidon 62,2°
Roţi Jante din aluminiu turnat
Jantă, faţă 3,50 x 17
Jantă, spate 6,00 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 190/55 ZR 17
Frână, faţă Cu 2 discuri, diametru 320 mm, etriere fixe cu 4 pistonașe
Frână, spate Cu 1 disc, diametru 320 mm, etrier cu 2 pistonașe
ABS BMW Motorrad Integral ABS (parțial-integral)
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2,489 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 1,000 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1,465 mm
Înălţime şa, masă proprie 750 mm (șa înaltă*: 780 mm) *OE
Curbă suport interior, masă proprie 1,720 mm (șa înaltă*: 1,770 mm) *OE
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 336 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 560 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 224 kg
Volum util rezervor 26,5 l
Rezervă 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide