BMW HP4 RACE | BMW Motorrad

BMW HP4 RACE

BMW HP4 RACE
  • k60_wcms_carbonfelge_1920x1080_8
  • k60_wcms_carbonrahmen_1920x1080_9
  • wcms_detail_19201080_5
  • wcms_detail_19201080_6
  • wcms_detail_19201080_7
  • wcms_outdoor_1920x1080_1
  • wcms_outdoor_1920x1080_3
  • wcms_outdoor_1920x1080_4

Maximizat la esență.

HP4 RACE este mai mult decât suma pieselor din care este făcut. Această motocicletă este emoție în stare pură. Începând de la procesul de dezvoltare până la pilotajul pe pistă, pasiunea este ceea ce a creat această motocicletă de competiție. Un motor al inovației, gândit pentru a împinge limitele mai departe.

Motocicleta HP este prima motocicletă din lume care oferă un cadru realizat exclusiv din fibră de carbon și jante produse în întregime din fibră de carbon. Cu o putere de 158 kW (215 CP), cântărește doar 146 kilograme (greutate la gol). Un vis produs manual care se va transforma în realitate pentru 750 de pasionați.

De 750 de ori performanță pură

HP4 RACE este o capodoperă a măiestriei inginerești. Fiecare dintre cele 750 de motociclete de competiție a fost produsă manual de către specialiștii noștri și a primit un adeziv numerotat.

Pasiune în stare concentrată pe care o producem doar pentru cei care o simt. Pentru cei care nu au limite și vor mereu să meargă mai departe. Cei care trec frontiere, cei cale căror cerințe nu sunt doar satisfăcute de HP4 RACE, ci se văd obligați să-și redefinească cerințele. Există puțini oameni de acest fel. Mai exact, șapte sute cincizeci.

Nou punct de referință în reducerea greutății.

Cadrul lui HP4 RACE este realizat din fibră de carbon fără capăt și este o componentă continuă de la lagărul furcii până la cel al basculei. Față de cadrul standard, cântărește cu patru kilograme mai puțin.
Când vine vorba despre tehnologia fibrei de carbon a lui BMW HP4 RACE, nu contează atât de mult cum arată, ci mai degrabă caracteristicile sale. Acestea facilitează precalcularea și încorporarea torsiunii și rigidității. La fel de rigid precum aluminiul, la fel de dur precum oțelul. Toate avantajele acestui material au fost folosite la jante. Acestea sunt deosebit de flexibile.

Perfecțiune până în cel mai mic detaliu.

Dezvoltat exclusiv pentru circuit, HP4 RACE are o carenă frontală autoportantă care practic devorează curentul de aer cu priza sa de aer agresivă, cu conductele de ram air în spate. Parbrizul cu formă de dom oferă pilotului protecție optimă, menținându-l într-o poziție aerodinamică. Combinația perfectă dintre suprafețele vopsite și cele din fibră de carbon face din HP4 RACE o vedetă atunci când poate fi admirat, când stă pe loc. Intrăm într-o nouă eră și în privința culorilor. Cu HP4 RACE, prezentăm noile culori HP motorsport Lightwhite uni / Racingblue metalizat / Racingred uni.

Construit manual. Configurat pentru performanțe maxime.

Produs manual în Berlin, motorul lui HP4 RACE constituie o evoluție a propulsoarelor din campionatele mondiale de anduranță și de Superbike. Dezvoltă 158 kW (215 CP) și turația maximă a crescut până la 14.500 rpm. Cuplul maxim de 120 Nm se obține la 10.000 rpm.
Prima revizie, inclusiv schimbul de ulei, se efectuează după ce motorul a fost rodat și testat pe bancul dinamometric de către specialiștii noștri. Motorul este verificat și se reglează distribuția și timpii de injecție. Asta înseamnă că HP4 RACE este gata să-și atingă potențialul complet pe pistă din momentul livrării.

Cei mai buni timpi pe tur sunt o problemă de reglaje.

Ambițiile de competiție ale lui HP4 RACE se reflectă în fiecare componentă. Există un bord 2D montat pe carena față autoportantă din fibră de carbon, care conține toate informațiile importante pentru piloți și pentru ingineri. Datalogger-ul 2D permite salvarea și citirea datelor. Controlul dinamic al tracțiunii (DTC) este operat cu butoane precise și oferă tracțiunea optimă pentru fiecare situație. Livrarea puterii care se poate regla în funcție de treapta de viteză și frâna de motor și sistemul wheelie control, ambele programabile, sunt alte elemente electronice care, pe lângă limitatorul de viteză pentru linia boxelor și sistemul launch control, garantează un parcurs fără probleme în competiție. Sistemele electronice sunt completate de cablajele reduse la minimum și de bateriile litiu-ion instalate în coada autoportantă din fibră de carbon. Aceasta, ca un plus la capitolul ergonomie pentru HP4 RACE, poate fi reglată pe trei niveluri.

Individual, de la înălțimea șeii la numărul modelului.

Alte reglaje specific pilotului pot fi făcute la nivelul înclinării semighidoanelor și al scărițelor. Schimbătorul HP RACE Pro cu direcție inversată de schimbare conferă feedback clar la fiecare schimbare de treaptă. Cutia de viteze cu șase trepte, cu rapoarte apropiate, are rapoartele adaptate la specificațiile de Campionat Mondial și poate fi adaptată cu diferite stagii de transmisie secundară (incluse în pachetul livrat). La nivelul de Campionat Mondial și cu 158 kW (215 CP) la dispoziție, motorul cu patru cilindri, în patru timpi, răcit cu ulei și apă este produs de echipa noastră de specialiști, verificat pe bancul de teste și livrat cu un certificat de testare. Fiecare motor în parte are curba de putere necesară.

Bine gândit pentru cele mai mari provocări.

Furca FGR 300 și monoamortizorul TTX 36 GP, produse de Öhlins, sunt cunoscute din Campionatul Mondial de Superbike. Etrierele de frână Brembo GP4 PR, care sunt folosite în MotoGP, oferă performanțe mai bune pe frânare, în combinație cu discurile de frână de oțel 320-T-Type de 6,75 mm grosime. Jantele din fibră de carbon ale lui HP4 RACE economisesc 1.540 de grame față de jantele forjate și conferă mai multă agilitate motocicletei, datorită masei reduse. Economiile de greutate continuă cu sistemul de evacuare din titan de la Akrapovič și cu rezervorul de aluminiu lustruit manual. Până la urmă, acestea sunt și detaliile care au făcut posibilă atingerea unei greutăți de 146 kg la gol (171 kg / DIN). Șuruburile de titan instalate în dimensiunile 6, 8 și 10 nu doar reduc greutatea lui HP4 RACE, ci reduc și numărul de unelte necesare.


Programează un drive test.

BMW HP4 RACE

 
Motor  
Tip Motor cu 4 cilindri în linie în 4 timpi răcit cu apă/ulei, 4 supape de titan pe cilindru, 2 arbori cu came în chiulasă, carter inferior frezat, biele Pankl, arbore cotit echilibrat și ușurat
Alezaj x cursă 80 mm x 49,7 mm
Capacitate 999 cmc
Putere maximă 158 kW (215 CP) la 13.900 rpm (turație maximă 14.500 rpm)
Cuplu maxim 120 Nm la 10,000 rpm
Raport de compresie 13.7-13.9 : 1
Control mixt / management motor Injecție electronică de competiție, admisie variabilă, patru moduri selectabile
Control emisii Sistem de evacuare Akrapovič WSBK complet din titan, 4 în 2 în 1
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă Peste 300 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h
Tip combustibil Benzină superplus fără plumb, cifră octanică minimă 98 (RON)
Sistem electric  
Alternator 406 W
Baterie 12 V/5 Ah, Li ion fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj multidisc în baie de ulei,anti-hopping, acţionat mecanic
Cutie de viteze Cutie de viteze de competiție (EVO) cu angrenare constantă cu 6 trepte, cu roți dințate cu dinți drepți (treptele 1, 2, 4, 5 și 6)
Transmisie 16/43 (reglabilă ca parte a pachetului livrat, pinion 15, 16, 17, foaie 41, 42, 43, 44, 45)
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru monococă din fibră de carbon RTM cu unghiul lagărului furcii și lagărul basculei reglabile, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă Öhlins FGR 300 WSBK, amortizare reglabilă la revenire și comprimare, pretensionare reglabilă, amortizor de direcție reglabil Ohlins SD052, sistem de schimbare rapidă a roții față grație jambelor furcii care se pot roti, cu aripa montată (etrierele nu trebuie demontate pentru schimbarea roții), rigiditate arc 10,5 N/mm
Locaţie / suspensie roată spate 95N/mm Basculă WSBK de aluminiu, monoamortizor central Öhlins TTX 36 GP, amortizare reglabilă la revenire și comprimare, pretensionare reglabilă, punctul de prindere superior al monoamortizorului reglabil (0/3 mm), lungime monoamortizor reglabilă, suprafețele de contact ale distanțierelor roții pe întinzătorul de lanț pentru montare simplă a roții, întinzătorul de lanț de titan pe exterior, aluminiu pe interior, suporturi din CFRP pentru stander pe basculă, rigiditate arc 95 N/mm
Suspensie travel faţă / spate 130 mm / 120 mm
Ampatament 1440 mm
Distanţa de fugă 102,5 (reglabilă între 95-112)
Unghi viraj ghidon 65.5° (reglabilă 0.0°, +/-0.5°, +/-1°)
Roţi Jante de carbon, inclusiv distanțiere presate pentru montarea ușoară a jantei
Jantă, faţă 3,50 x 17
Jantă, spate 6,00 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 200/60 ZR 17 Pirelli Diabolo Superbike Slick SC2
Frână, faţă Frână cu 2 discuri Brembo Racing, etriere de frână T-flotante de competiție, diametru 320x6.75 mm, etriere fixe monobloc cu 4 pistonașe de titan WSBK GP4-PR, pompă de frână Brembo Racing RCS19X18, inclusiv manetă de frână reglabilă Brembo Racing, manetă de ambreiaj Brembo Racing (fără comutator pe ambreiaj)
Frână, spate Frână cu 1 disc Brembo Racing, etrier fix WSBK cu 4 pistonașe din titan, diametru disc 220x4.0 mm
ABS BMW Motorrad Race ABS, deconectabil, patru moduri selectabile: Rain, Sport, Race, Slick.
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.070 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 777 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1,138 mm
Înălţime şa, masă proprie 820 mm
Curbă suport interior, masă proprie 1193 mm
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 199 kg incl. Race ABS
Masă proprie fără lichide 2) 171.4 kg
Masă totală permisă
Sarcină utilă (cu echipamentul standard)
Volum util rezervor 17.5 l
Rezervă aprox. 4 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide