BMW G 310 GS | BMW Motorrad

BMW G 310 GS

BMW G 310 GS
  • g310gs
  • wcms_G310GS_outdoor_1920x1080_01
  • wcms_G310GS_outdoor_1920x1080_02
  • wcms_G310GS_outdoor_1920x1080_03
  • wcms_G310GS_outdoor_1920x1080_04
  • wcms_G310GS_outdoor_1920x1080_05
  • wcms_G310GS_outdoor_1920x1080_08

BMW G 310 GS. Aventură cotidiană.

Fii spontan, renunță la rutină, fă din viața cotidiană o experiență. În fiecare zi, aventura este chiar la pragul ușii tale – fă-o a ta cu G 310 GS. Te duce prin jungla urbană, în siguranță și fără griji. Fie că este vorba de naveta zilnică prin oraș sau o călătorie prin țară, pe drumuri forestiere și poteci dificile – G 310 GS promite plăcerea pură a pilotajului pentru oricine. Într-o poziție în șa relaxată și ușor înălțată, fiecare provocare poate fi observată perfect și rezolvată cu precizie.
Cu G 310 GS, aventurile nu trebuie să fie mari ca să fie de neuitat. Ceea ce contează este să le trăiești – în fiecare zi.

Tipic GS.

GS, în mod inconfundabil. Robust. Diferit. Și, cu designul său tipic, încorporează faimosul Spirit GS. Silueta îngustă, parbrizul protectiv și ergonomia renumită de GS garantează plăcere intensivă a pilotajului pe orice suprafață. Cu variațiile proaspete și izbitoare de culori, vei atrage privirile tuturor în jungla urbană. Elementele de design de înaltă calitate accentuează look-ul inconfundabil de GS și asigură protecție suplimentară când străbați drumuri neasfaltate în căutarea unei aventuri.

Ușor și plin de încredere.

Pilotajul relaxat și fără stres nu este o problemă, grație poziției tipice de GS. Ghidonul, scărițele și elemente de operare sunt aranjate într-un mod echilibrat, fiind astfel ușor de controlat de rideri de toate dimensiunile. Și cursa de 180 mm a roții spate și furca inversată cu roată de 19’’ asigură o plăcere reală de pilotaj pe orice suprafață. Cadrul pod din oțel contribuie la stabilitatea motocicletei. G 310 GS virează ușor și precis prin jungla urbană sau pe drumuri îndepărtate, spre următoarea aventură – ceva nou în fiecare zi.

Amestec dinamic.

Motorul monocilindric atrage atenția prin cilindrul înclinat în spate și prin chiulasa rotită la 180 de grade. Centrul de greutate al vehiculului este mai jos datorită aranjamentului neconvențional al cilindrului, fiind concentrat pe roata din față, lucru care îți permite să-l înclini pe G 310 GS ușor și precis în fiecare viraj. Nu doar în exterior este un GS inconfundabil, dar și în interior vei găsi experiența și calitatea BMW Motorrad. Grație arderii eficiente și sistemului de aer secundar, G 310 GS respectă standardele stricte Euro IV. În același timp, configurația specială a motorului asigură un consum de combustibil scăzut. 313 cmc și 25 kW 34 CP la 9.500 rpm garantează puterea și accelerația necesară.
G 310 GS – fără egal în ceea ce oferă, cu un amestec de calitate, confort și dinamică.

Extrem de bine echipat.

Cu G 310 GS, alegi calitate, fiabilitate și standarde BMW Motorrad. Un sistem ABS cu două canale și un suport de bagaje sunt incluse în echiparea standard și, desigur, există o gamă de accesorii speciale.


Programează un drive test.

BMW G 310 GS

 
Motor  
Tip Motor cu 1 cilindru, în 4 timpi, răcit cu apă, cu 4 supape, 2 arbori cu came în chiulasă
Alezaj x cursă 80 mm x 62,1 mm
Capacitate 313 ccm
Putere maximă 25 kW (34 CP) la 9500 rpm (Versiune ECE)
Cuplu maxim 28 Nm la 7500 U/min
Raport de compresie 10,6:1
Control mixt / management motor Injecție electronică de benzină, BMS-E2.
Control emisii Convertizor catalic cu 3 căi în buclă închisă, standard de emisii EU-4
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă 143 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 3.33 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h
Tip combustibil Cifră octanică minimă 91 RON (recomandare EU: 95 RON, recomandare BRA E27)
Sistem electric  
Alternator Alternator 308 W
Baterie 12 V / 8 Ah, Fără întreținere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj multidisc în baie de ulei, acționat hidraulic
Cutie de viteze Transmisie sincronizată cu 6 trepte integrată în carterul motorului
Transmisie Lanț continuu cu Z-ringuri, amortizor de șocuri în butucul roții
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru din țeavă de oțel, cu subcadru spate prins în șuruburi
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă inversată, Ø 41 mm
Locaţie / suspensie roată spate solid die-cast aluminum swingarm, directly hinged monoshock, adjustable preload
Suspensie travel faţă / spate 180 mm / 180 mm
Ampatament 1.420 mm
Distanţa de fugă 98 mm
Unghi viraj ghidon 63,3°
Roţi Jante turnate din aluminiu
Jantă, faţă 2,50 x 19
Jantă, spate 4,0 x 17
Anvelopă, faţă 110/80 R 19
Anvelopă, spate 150/70 R 17
Frână, faţă Un disc, diametru 300 mm,etrier fix cu 4 pistonașe, montat radial
Frână, spate Un disc, diametru 240 mm, etrier flotant cu 1 pistonaș
ABS BMW Motorrad ABS
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2,075 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 880 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1,230 mm
Înălţime şa, masă proprie 835 mm (820 mm: Șa Joasă; 850 mm: Șa Comfort)
Curbă suport interior, masă proprie 1,870 mm (1,840 mm: Șa Joasă; 1,900 mm: Șa Comfort)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 169.5 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 345 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 175.5 kg
Volum util rezervor 11 l
Rezervă aprox. 1 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Cosmic black

Pearl white metallic

Racing red