BMW F 800 R | BMW Motorrad

BMW F 800 R

BMW F 800 R
  • F800R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_01
  • F800R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_02
  • F800R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_03
  • F800R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_04
  • F800R_ProductPage_LightboxBig_1920x1080_05

Un modern all-rounder.

BMW F 800 R: all-rounder-ul modern.
Poți face orice cu acest roadster activ, de la plimbări urbane, la ture lungi sau la pilotaj sportiv pe drumuri virajate de munte. BMW F 800 R combină agilitate și caracter practic pentru utilizarea cotdiană într-un pachet sportiv integrat. Grație motorului său viguros de 66kW (90 CP), vei simți pentru ce e făcut de fiecare dată când vei trage de accelerație: manevrabilitate supremă și control total al drumului. Dar F 800 R livrează mai mult decât performanțe sportive și manevrabilitate facilă, are și tehnologie inovatoare: Ride-by-Wire și o suită de moduri de pilotaj, ABS în echiparea standard și sisteme opționale precum ASC sau Dynamic ESA se asigură că toată această putere este transferată în siguranță la drum.

Design de care te poți bucura.
Poți să-ți dai seama deja după cum arată: F 800 R este motocicleta perfectă dacă vrei să te distrezi. Liniile precise și elementele ornamentale minimaliste îi dau o senzație de agilitate, în timp ce furca inversată sugerează forță de propulsie dinamică chiar și atunci când motocicleta stă pe loc. Bordul de înaltă performanță are un nou design al cadranelor și display-ul multifuncțional îți oferă acum mai multe informații. Altă caracteristică interesantă este noua tobă, care nu doar că arată la fel de bine cum sună, ci și respectă normele de poluare EU-4.

Trei noi culori accentuează designul motocicletei. F 800 R arată deosebit de dinamic și de sportiv în culorile BMW Motorsport. Vine cu un rimstripe roșu pe jante, un tribut adus lui S 1000 RR – legendarul superbike.

Motor cu doi cilindri puternic pentru forță de propulsie dinamică.
Un motor cu doi cilindri în linie, răcit cu apă, de 798 cmc asigură o forță de propulsie respectabilă. Cu o putere de 66 kW (90 CP) la 8.000 rpm, răspunde prompt la accelerare, are forță impresionantă și un consum de combustibil excelent. O versiune cu puterea redusă la 35 kW (48 CP) este disponibilă de asemenea pentru riderii începători care au sub 25 de ani.

Mergi înainte în siguranță.
F 800 R a fost proiectat pentru plăcerea pură și simplă a pilotajului, dar siguranța este de asemenea o prioritate: Toate modelele sunt dotate cu BMW Motorrad ABS și au o suspensie stabilă și echilibrată pentru performanță supremă și pentru control absolut al drumului. Sistemul Ride-by-Wire îți oferă un control mult mai fin al accelerației. Grație modurilor standard Rain și Road și modului opțional Dynamic, F 800 R poate fi adaptat și mai bine fiecărei suprafețe și fiecărui stil de pilotaj.

Personalizare fără limite.
Poți să-ți personalizezi motocicleta ca să-ți îndeplinești toate nevoile din punct de vedere ergonomic, grație manetelor de ambreiaj și de frână reglabile în echiparea standard și a gamei foarte largi de șei din care poți alege. BMW Motorrad oferă și o gamă largă de echipament opțional și de accesorii pentru personalizarea motocicletei tale F 800 R. De exemplu, poți aleger noul ghidon ridicat. Combinat cu șaua joasă, formează opțiune perfectă pentru o poziție la ghidon mai relaxată, mai ales pentru rideri mai scunzi.


Programează un drive test.

BMW F 800 R

 
Motor  
Tip Motor cu răcire pe apă, în patru timpi, cu 2 cilindri în linie, dublu ax cu came în chiulasă, patru supape per cilindru, ungere sub presiune cu carter uscat
Alezaj x cursă 82 mm x 75.6 mm
Capacitate 798 ccm
Putere maximă 66 kW (90CP) la 8.000 rpm (posibilitate reducere putere la 35 kW (48 Cp) la 6,750 rpm)
Cuplu maxim 86 Nm la 6.000 rpm (cu reducere putere: 58 Nm la 3.250 rpm)
Raport de compresie 12,0 : 1
Control mixt / management motor Ţeavă admisie cu injecţie electronică / management digital motor (BMS-K+)
Control emisii Convertor catalitic cu buclă închisă în 3 direcţii, emisii standard UE-3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă Peste 200 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 3,6 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 4.8 l
Tip combustibil Benzină fără plumb normală, cifră octanică minim 95 (RON)
Sistem electric  
Alternator Alternator trifazic de 400 W
Baterie 12 V / 14 Ah, fără întreţinere
Transmisie  
Ambreiaj Ambreiaj multi-disc în baie de ulei, operabil mecanic
Cutie de viteze Cutie cu 6 viteze cu angrenaj constant integrată în blocul motor
Transmisie Lanţ continuu cu garnitură inelară, cu amortizare la şoc în butuc roată spate
Şasiu / frâne  
Cadru Cadru de tip punte, aluminiu turnat, motor purtător de sarcină
Locaţie / suspensie roată faţă Furcă telescopică, diametru de 43 mm
Locaţie / suspensie roată spate Braţ oscilant dublu din aluminiu turnat, suspensie centrală cursă lonjeron, pre-încărcare reglabilă hidraulic (variabilă continuu) de la ghidon, reglare amortizare recul
Suspensie travel faţă / spate 125 mm / 125 mm
Ampatament 1,526 mm
Distanţa de fugă 100 mm
Unghi viraj ghidon 64°
Roţi Roţi aluminiu turnat
Jantă, faţă 3.50 x 17
Jantă, spate 5.50 x 17
Anvelopă, faţă 120/70 ZR 17
Anvelopă, spate 180/55 ZR 17
Frână, faţă Disc de frână dublu, discuri de frână mobile, diametru 320 mm, etriere fixe cu 4 pistoane
Frână, spate Disc frână simplu, diametru 265 mm, etrier mobil cu 1 piston
ABS Dotare opţională: ABS BMW Motorrad
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.145 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 860 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.235 mm
Înălţime şa, masă proprie 790 mm (OE șa joasă: 770 mm, OE șa înaltă: 820 mm)
Curbă suport interior, masă proprie 1.780 mm (OE șa joasă: 1.740 mm, OE șa înaltă: 1.835 mm)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 202 kg
Masă proprie fără lichide 2) 177 kg
Masă totală permisă 405 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 203 kg
Volum util rezervor 15 l
Rezervă aprox. 3.0 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Lightwhite uni / Lupinblau metallic / Racingred uni

Blackstorm metallic

Racingred uni