BMW F 750 GS | BMW Motorrad

BMW F 750 GS

BMW F 750 GS
  • BMW_Yearshoot_K70_LCI_MAIN_RIDING_SINGLE__0018_1920x1080
  • BMW_Yearshoot_K70_LCI_MAIN_RIDING_SINGLE__0058_1920x1080
  • BMW_Yearshoot_K70_LCI_MAIN_RIDING_SINGLE__0081_1920
  • BMW_Yearshoot_K70_LCI_MAIN_RIDING_SINGLE__0104_1920
  • BMW_Yearshoot_K70_RIDING_GROUP_0010_1920
  • BMW_Yearshoot_K70_RIDING_Pillion_0129_1920
  • BMW_Yearshoot_K70_RIDING_Pillion_0158_1920
  • BMW_Yearshoot_K70_RIDING_Pillion_0261_1920
  • wcms_outdoor_1920x1080_1
  • wcms_outdoor_1920x1080_2
  • wcms_outdoor_1920x1080_3
  • wcms_outdoor_1920x1080_4
  • wcms_outdoor_1920x1080_5
  • wcms_outdoor_1920x1080_6
  • wcms_outdoor_1920x1080_7
  • wcms_outdoor_1920x1080_8

Începutul unei noi etape.

Îți menține motorul în mișcare. Inima ta bate în ritmul lui BMW F 750 GS. Este biletul tău pentru aventură. Pentru că, alături de polivalenta și echilibrata motocicletă Enduro, vei cuceri toate căile, indiferent de suprafața lor, și îți vei extinde orizonturile – pentru că vrei mai mult. F 750 GS îți dă mai multă putere, mai mult confort, mai mult spirit GS.
Simte motorul pln de caracter și bucură-te de ușurința cu care se manevrează F 750 GS. În timp ce descoperi lumea, ai motocicleta, cu control automat al stabilității (ASC) și cu sistem de frânare cu ABS, complet sub control. Și opțiunea din fabrică Connectivity cu ecranul său TFT de 6,5 inci îți arată, printre altele, la care intersecție trebuie să virezi sau cine te sună. Clar si la obiect – fără a-ți distrage atenția de la drum. Intrarea în următoarea ta experiență este – și datorită șeii joase – mai ușoară decât oricând.

Origini de GS adevărat.

Este evident. De la spatele îngust, la rezervorul din față și până la aripa față tipică GS, elementele de design ale lui F 750 GS vorbesc o limbă clară: motocicleta are gena GS. Linia mediană tipică este inconfundabilă și originală. În vederea din față, noul far este deosebit – un adevărat simbol luminos. Și protecțiile pentru radiator galvanizate ale stilului Exclusive accentuează înalta calitate a acestei motociclete polivalente și întruchipează spiritul GS. Descopoeră mai mult!

Un nou bicilindru de lansat.

Când pornești motocicleta ta F 750 GS, începe călătoria în teritorii necunoscute. Vioiul motor cu doi cilindri în linie te va face să zâmbești – cu 57 kW (77CP), noul propulsor aduce putere din abundență la roata spate – păstrând consumul la fel de redus (4,1 l/100 km conform ciclului WMTC).
Pentru rideri tineri cu permis de categoria A2: chiar și versiunea cu putere redusă la 35 kW (48 CP) îți dă acea senzație pură de GS.

Fiecare pornire este ușoară.

Manvrabilitatea bună, confortul excelent și posibilitatea optării pentru suspensie joasă face intrarea ta în lumea GS mai ușoară decât oricând. Ca să fii sigur că vei avea o poziție ideală, F 750 GS poate fi adaptat cu diferite înălțimi ale șeii: de la șaua joasă de 770 mm până la 830 mm. În plus: Poziția în șa relaxată, dar activă și ergonomia variabilă aduc un plus de siguranță activă și te asigură că formezi un tot unitar cu motocicleta – pentru touring în deplin confort.

Stil Exclusive.

Vrei să ai faci o impresie elegantă cu al tău F 750 GS? Atunci stilul Exclusive, cu culoarea sa Stereo metalizat mat, este perfect pentru tine. Cu acest stil, protecțiile de radiator galvanizate cu însemne GS mari și jantele gri granit îl prind de minune pe F 750 GS. Șaua negru/gri, cele două apărători pentru mâini și capătul de ghidon vopsit argintiu în câmp electrostatic completează un aspect plin de bun-gust.


Programează un drive test.

BMW F 750 GS

 
Motor  
Tip Water-cooled 4-stroke in-line two-cylinder engine, four valves per cylinder, two overhead camshafts, dry sump lubrication
Alezaj x cursă 84 mm x 77 mm
Capacitate 853 cc
Putere maximă 57 kW (77 hp) at 7,500 rpm OE output reduction to 35 kW (48 hp) at 6,500 rpm
Cuplu maxim 83 Nm at 6,000 rpm OE output reduction: 63 Nm at 4,500 rpm
Raport de compresie 12,7 : 1
Control mixt / management motor Injecţie electronică în galeria de admisie, management digital al motorului (BMS-K+)
Control emisii Convertizor catalitic cu trei căi în buclă închisă, standard Euro 3
Performanţă / consum de combustibil  
Viteză maximă 192 km/h
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 90 km/h 4,1 l
Consum de combustibil per 100 km, cu o viteză constantă de 120 km/h 5.1 l
Tip combustibil Unleaded regular, minimum octane number 91 (RON)
Sistem electric  
Alternator permanent magnetic alternator 416 W (nominal power)
Baterie 12 V / 12 Ah, fără întreţinere
Transmisie  
Ambreiaj Multiple-disc wet clutch (anti hopping), mechanically operated
Cutie de viteze Constant mesh 6-speed gearbox integrated in crankcase
Transmisie lanţ cu O-ring-uri cu amortizare de şocuri în butucul roţii spate
Şasiu / frâne  
Cadru grilă din ţeavă de oțel, motor portant
Locaţie / suspensie roată faţă Telescopic fork, Ø 41 mm
Locaţie / suspensie roată spate Cast aluminium dual swing arm, central spring strut, spring pre-load hydraulically adjustable, rebound damping adjustable
Suspensie travel faţă / spate 151 mm / 177 mm(OE: suspension lowering kit 131 mm / 157 mm)
Ampatament 1.559 mm
Distanţa de fugă 104,5 mm
Unghi viraj ghidon 63°
Roţi Cast aluminium wheels
Jantă, faţă 2,50 x 19"
Jantă, spate 4,25 x 17"
Anvelopă, faţă 110/80 – 19
Anvelopă, spate 150/70 R17
Frână, faţă Dual disc brake, floating brake discs, Ø 305 mm, double-piston floating caliper
Frână, spate un disc, 265 mm diametru, etrier flotant cu un pistonaş, ABS
ABS BMW Motorrad ABS (disengageable)
Dimensiuni / greutăţi  
Lungime 2.255 mm
Lăţime (inclusiv oglinzi) 922 mm
Înălţime (fără oglinzi) 1.215 mm (Serial windshield)
Înălţime şa, masă proprie 815 mm (OE suspension lowering kit: 770 mm, OE low seat: 790 mm, OE comfort seat: 830 mm)
Curbă suport interior, masă proprie 1,830 mm (OE suspension lowering kit: 1,750 mm, OE low seat: 1,790 mm, OE comfort seat: 1,870 mm)
Masă proprie, gata de drum, cu rezervorul plin 1 224 kg
Masă proprie fără lichide 2)
Masă totală permisă 440 kg
Sarcină utilă (cu echipamentul standard) 227 kg
Volum util rezervor 15 l
Rezervă approx. 3.5 l

Datele tehnice se referă la masa proprie (DIN)

1) Conform instrucţiunilor 93/93/EWG cu toate lichidele, alimentat cu cel puţin 90% din volumul util al rezervorului

2) Masă proprie, fără lichide


Light white

Austin yellow metallic

Pollux metallic matt